da har eg komt fra UL

Prøverpåny2016:)

Elsker forumet
ble ikke veldig mye klokere. Men kunne se plommesekken som lå INNI livmoren, legen å sykepeleieren mente også at de kunne se at det pulserte litt inni der... Hun gynekologen min, mente at en annen også skulle komme å se, bare for å bekrefte, men makan på en uhyggelig heks ska man lete lenge etter, sa bare at det var alt for tidlig så gikk hun. Men legen min mente at det så bra ut og at hun trudde det skulle gå greit. Fikk time igjen neste uke også, bare for å være sikker :D

ORIGINAL: stolt2barnsmamma

e nok alt etter kordan alt ligg tell [:)]

jepp, hun sa før hun kikket at jeg måtte ikke bli skuffet dersom man ikke så noe... :)

ORIGINAL: S.Reve

Vet du,at de så ingenting med meg sist gang i uke 6,men i uke 7,da så vi hjertet [:D][:D]
Lykke til neste uke!

tusen takk... det var betryggende ord. Men selv mente hun at hun kunne se hjerte slå. Så krysser fingrer å tær for at hun har rett :D

makan til kjerring!
skjønner ikke at sånne jobber i serviceyrker!!!

men uansett, tror det kommer helt ann på ul apparaten.
jeg var i 6+2, og da måtte vi ta innvendig, for vi så omtrent nada med utvendig.
og da så vi heller ikke stort! omtrent det samme som du beskriver over her, bare tydligere vil jeg tro.

håper du får mer svar neste uke!![:)]

Jeg skal på UL i morra, er da 7+4. Har gledet meg veldig til dette men nå kjenner jeg at jeg gruer meg litt. Er jo sjanse for at de ikke ser noe da....håper jeg ikke treffer på en heks sånn som du opplevde[&:]

Var på UL i går (er 8 uker i morgen) jordmoren så ingenting, tok både utvending og innvending. Er redd for at eg har mistet spiren... men jeg har ikke hatt noe blødninger eller sterke smerter, så mente hun at det kan vær at jeg ikke er så langt på vei som jeg har funne ut eller så har jeg mistet spiren. Har tatt blodprøve hos legen, får svar på mandag. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.
Har dere noe svar på det, så jeg kan bli klokere?

var i samme situasjonen å d viste seg at jeg var bare kortere på vei enn anntatt
kunne ikke regne etter siste mens pga sa.
så første ul var jeg fem uker på vei å den siste 9 uker (skulle egentli være bare 7)
så spiren hadde vokst enormt på 14 dager;)

går nok fint skal du se... krysser fingrene;)

Back
Topp