Da har du faan lite og gjøre...

Rekekreke

Gift med forumet
VIP
Min kjære gamle huseier skal nå tydeligvis kreve meg penger for firma til å vaske ut av leiligheten, uten å tilby meg noen som helst mulighet til å rette opp. at fastmonterte vifter jeg ikke har brukt en gang tydeligvis er ødelagt, og hold dere fast, fordi det mangla ett par lyspærer...

Sendte en meget pen og pyntelig mail tilbake:

Bestill utvask av leiligheten du, men da går det av de pengene du skylder meg for å ha reist fra leiligheten uten nett i to uker. 
Vifter er fastmontert i leiligheten, det går på deg.
Du kan prøve å gå videre med dette, men da kommer jeg til å kreve husleien tilbake pga knekt seng som aldri ble bytta, utgansdør som er ødelagt så det regner inn og skaper mugg i gangen, og en feil på strømnettet som gjør at lyspærene går hver gang man skrur av lyset.
Dette har jeg gitt skriftlig beskjed til deg om tidligere, se vedlegg.
Eller du kan la dette ligge, det er helt opp til deg.

Mvh

Hva synes dere om det?

Der godtar du jo utvask, det hadde ikke jeg skrevet iallefall......

Jeg syns at du hadde hatt mer å vinne på å være saklig tilbake.

AnaBanana skrev:
Der godtar du jo utvask, det hadde ikke jeg skrevet iallefall......

Det er rett og slett fordi jeg vil ikke ha en dritt mere med han og gjøre, jeg orker ikke gå tilbake på befaring, rett og slett... 

internett i to uker? Koster? Ca 200 kroner?
Utvask av leilighet? Tjah... 3-4000 kroner?

Nææh...

Dollface skrev:
internett i to uker? Koster? Ca 200 kroner?
Utvask av leilighet? Tjah... 3-4000 kroner?

Nææh...

Leiligheten er allerede vasket, og han kan ikke kreve at jeg betaler den uten å ha tilbydt meg og fikse det først heller, noe han ikke gjorde. 
Jeg så nemlig vaskefirma kom i dag.... 
Jeg vet det ikke er i nærheten av prisen en gang. 
Ja, skikkelig barnslig, men, dumme krav får dumme svar... rett og slett...

Jeg ville definitivt brukt advokat til å skrive et svar fra sitt advokatfirma. Koster vel rundt 1000,- men vel verdt pengene.
Da sier du ikke noe usakelig og holder deg kun til loven. Pluss han kanskje ikke tør å ture frem med sine trusler, når han ser at du har satt advokat på saken.
Hvis han allikevel kjører på med sine ulovligheter, så vil advokaten din råde deg videre i saken.

Lykke til i hvertfall uansett.

Synes ikke du skal la han rævkjøre deg mer enn han allerede har gjordt. Men det er jo opp til deg, såklart.

Back
Topp