Min kjære gamle huseier skal nå tydeligvis kreve meg penger for firma til å vaske ut av leiligheten, uten å tilby meg noen som helst mulighet til å rette opp. at fastmonterte vifter jeg ikke har brukt en gang tydeligvis er ødelagt, og hold dere fast, fordi det mangla ett par lyspærer...
Sendte en meget pen og pyntelig mail tilbake:
Bestill utvask av leiligheten du, men da går det av de pengene du skylder meg for å ha reist fra leiligheten uten nett i to uker.
Vifter er fastmontert i leiligheten, det går på deg.
Du kan prøve å gå videre med dette, men da kommer jeg til å kreve husleien tilbake pga knekt seng som aldri ble bytta, utgansdør som er ødelagt så det regner inn og skaper mugg i gangen, og en feil på strømnettet som gjør at lyspærene går hver gang man skrur av lyset.
Dette har jeg gitt skriftlig beskjed til deg om tidligere, se vedlegg.
Eller du kan la dette ligge, det er helt opp til deg.
Mvh
Hva synes dere om det?
Sendte en meget pen og pyntelig mail tilbake:
Bestill utvask av leiligheten du, men da går det av de pengene du skylder meg for å ha reist fra leiligheten uten nett i to uker.
Vifter er fastmontert i leiligheten, det går på deg.
Du kan prøve å gå videre med dette, men da kommer jeg til å kreve husleien tilbake pga knekt seng som aldri ble bytta, utgansdør som er ødelagt så det regner inn og skaper mugg i gangen, og en feil på strømnettet som gjør at lyspærene går hver gang man skrur av lyset.
Dette har jeg gitt skriftlig beskjed til deg om tidligere, se vedlegg.
Eller du kan la dette ligge, det er helt opp til deg.
Mvh
Hva synes dere om det?