Da har det

Startet.

Kjæreste morgenkvalmen kom på tiden gitt.selvfølgelig kunne den ikke bli forsinket denne gangen heller.

Kjenner angsten for at jeg skal få samme tilstand som sist gang, kommer krypende på meg nå. :-( ;-(

Vært sengeliggende frem til nå,men får komme meg opp nå.
Prøver å late som ingenting så lenge det er mulig !! ;-)
*sukk*

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Usj. Håper du slipper billigere unna denne gangen. ❤️


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
 
Uffa! Ikke noe gøy! :( Er det stor sannsynlighet for at man får det igjen når man har hatt ekstrem svangerskapskvalme i første svangerskap?
 
Jeg har hatt det i begge 2.
Så svaret er desverre ja..det er 70%sjanse for at jeg igjen får den sa legen sist. Flott da ;-(

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Uff, det er jo helt forferdelig :( Skulle jo ha vært sånn at når man har hatt det en gang så får man det ikke igjen :p
 
Huffda :( Hørtes ikke no godt ut. Jeg og prøver å late som drn ikke er der ;p

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Jeg begynte å være kvalm i går (6+6), men har heldigvis ikke vært så dårlig at jeg har kasta opp enda. Men klarer nesten ikke spise noenting, bare usunn mat eventuelt :P

sendt fra mobilen via BV-appen
 
Uff, så kjipt. Klemme på!
Har har bekkenløsninga meldt sin ankomst ( kom dagen jeg skulle ha tanta, så mistenkte det ganske kjapt). Passer skikkelig bra med tanke på at jeg jobber i butikk.
Håper bare vi alle kommer gjennom alle vontene og kvalmen :)
 
Jeg begynte å være kvalm i går (6+6), men har heldigvis ikke vært så dårlig at jeg har kasta opp enda. Men klarer nesten ikke spise noenting, bare usunn mat eventuelt :P

sendt fra mobilen via BV-appen

God bedring til deg :-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Uff, så kjipt. Klemme på!
Har har bekkenløsninga meldt sin ankomst ( kom dagen jeg skulle ha tanta, så mistenkte det ganske kjapt). Passer skikkelig bra med tanke på at jeg jobber i butikk.
Håper bare vi alle kommer gjennom alle vontene og kvalmen :)
Huff det var ulovlig tidlig :( Jeg håper du ikke blir alvorlig dårlig. ♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Huff det var ulovlig tidlig :( Jeg håper du ikke blir alvorlig dårlig. ♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Takk:) Har kronisk bekkenløsnig, så det var veldig venta... Men denne gangen skal jeg trene masse, så håper det hjelper:)
 
Uff så kjedelig.. Så langt merker jeg ikke noe til kvalmen og godt er det .. Håper det går fort over denne gangen for deg da :)


Sitter på mobilen
 
hyperemesis fra uke 3 sist, denne gang kom det for fullt i uke 6, men etter en uke med mer nedturer enn oppturer er jeg mye bedre, bare kvalm som fy om jeg ikke spsier. så så langt har dette vært en drøm i forhold til sist, da ble jeg innlagt i uke 8 etter vektnedgang på 7kg.. har bare gått ned ca 2 nå ;) satser virkelig på at det ikke kan bli verre nå når det går ganske greit. ikke hatt en skikkelig ille dag siden søndag.
 
Huff!! Stakkars deg!!:hug003
Håper det gir seg snart.
Var det ekstremkvalme du hadde sist svangerskap?
 
Back
Topp