Da har det startet..

Niomi88

Gift med forumet
*Aprilbaby 2018*
I dag måtte jeg krype til korset....
Innkjøp av ny BH og gravidbukse...
Og er bare 4+4 [emoji44]

Er så oppblåst om ettermiddag/kveld og sliter å være på jobb i gamle buksene mine. Så håper ikke de på jobb ser at jeg hatt slik bukse på [emoji44]
Ble nesten sett i butikken av en kollega å [emoji44]

Hva med dere, blir det innkjøp snart?
 
Jeg merker ingenting til noenting nesten. Litt inne i mange kanskje, men ingenting som gjør utslag utenpå - hverken magen eller pupper. Jeg er 5+2.
 
Klarer å gå i gamle buksene men ikke å bøye meg.. og bøyer meg masse på jobb. Bh-ene jeg hadde var bittelitt for små men måtte opp i 2 størrelser.. så nå er på samme str i BH når jeg var høygravid sist, 80E [emoji26]
 
Merker ikke noe her. Er bare 4+0 da...også bruker jeg stort sett løse stoffbukser eller joggebukser til vanlig.
I de andre svangerskapene har jeg passet alle bukser til ihvertfall halvveis, og bh str vært det samme hele veien. Brukte sportsbh mot slutten sist gang fordi magen var høyt oppe.
Egentlig litt rart, siden jeg gikk opp 18 kg med nr 1...hehe
 
Merker ikke noe til det enda [emoji4] hadde fryktelig stor mage sist da, men tror nok enda det går ei stund før nye klær trengs.
 
Er 5+5 nå og tenker å utsetter slike innkjøp lengst mulig[emoji6] Tidligst i uke 12 for bukse. Merker at eg jeg ikke kan gå med de trangeste dongeribuksene, men de var nok i trangeste lagert før jeg ble gravid og[emoji12]
 
Jeg har vurdert å ta fram noen av buksene fra forrige svangerskap seinest i dag [emoji85] Men har funnet frem de største vanlige buksene mine foreløpig. Kun magen jeg merker det på ennå. Men brukte samme bh-str hele svangerskapet sist [emoji57] typisk når man ser frem til litt større pupper [emoji23][emoji23]
 
Jeg har gravidklær fra nr 1, men håper det er en stund til jeg trenger å ta dem i bruk :) foreløpig går det fint med både mage og pupper
 
Har også noe liggende etter forrige graviditet, og håper det blir lenge til jeg trenger ta dem frem[emoji23] tror ikke jeg begynte med de før i uke 15 eller noe sist. gikk ikke opp i noen bh str sist og regner ikke med det denne gangen heller.
 
Måtte ut å kjøpe ny BH her for to dager siden, måtte visst opp en cup, til mannens store glede.
 
Heldigvis ikke behov for det enda:) er 12 kilo lettere nå enn når jeg ble gravid tidligere, så gravidklærne mine har jeg gitt bort da de er alt for store. Men har arvet nye av en venninne:)
Kommer nok til å prøve de buksene som er for store nå, før jeg går over på mammabukser..:)
Bh-størrelsen har jo også minsket betraktelig med vekta, så der har jeg og for store bh-er liggende ved behov (tviler på jeg trenger det, brukte samme størrelse hele svangerskapene tidligere)
 
Back
Topp