• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Da har det gått 4 timer...

Jorlin

Glad i forumet
VIP
...siden ungene reiste bort for helga. Trenger sikkert ikke si at dette er ca en gang i året :p

Hva gjør jeg nå da? Tips tas imot med takk!

Ps. huset er rent for to timer siden....

Det samme her.
Guttungen er hos besteforeldrene sine og alt husarbeid er gjort :p

Selv om det er deilig å ligge på sofan er det veldig stille her og egentlig litt kjedelig, men samboer kommer snart hjem, og da skal vi ut å spise :D

Dra bort på besøk, spis en god middag med venninner eller en kinotur, kanskje?:) Uansett, kos deg med litt barnefri:D

Skjem deg bort!!!! Ansiktsmaske, et glass vin, en god film eller bok, fotbad! !!!! ♡♡♡

Jeg tror jeg hadde dratt på kino

Full guffe musikk.
Se skrekkfilm og kos deg med snop.
Venninnebesøk med vin.
Ut å spis.
Kino.

Finn deg ett glass vin eller noe anna du liker, sett deg ned i sofaen og nyt stillheten i noen min før du finner deg en skikkelig jente film (hvis du liker sånt ;) ) du kan koose deg med ;)

Slapp av... Nyt stillheten :p selv syns jeg det er deilig med stillhet i ca 1 time så blir det for stille... Ikke bare bare med barnefri ;)

Jeg ville dratt ut av huset. Sofaen er der hver dag etter ungene har lagt seg. Jeg ville dratt på besøk, middag, kino, fest, trening, tur ++

da tar du deg et glass vin og setter bena høyt på bordet! :D nyyyyt musikk og frihet/stillhet <3

Kom deg ut av huset og gjør ting du ellers ikke kan Gjøre! :D Være sosial med venner, dra ut og spis god mat sammen og en tur ut på byen :p

Så kan du heller ta en skikkelig sofa dag dagen derpå med dritt mat og tv serie maraton :D

Vin, gode oliven og en spennende bok :happy:
(Er gravid selv og drømmer om et godt glass rødvin)

Håper du benyttet deg av noen av de gode tipsene ovenfor! :D

Eeeelller du kan komme til meg og rydde :D :D :D

Back
Topp