Da har dagen kommet!! Oppdatert

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Idag har vi time hos Dr. Stoltenberg for videre utredning. Og jeg er såååå spent!!! Har skrevet ned alt som jeg skal spørre om. Tatt video av Mina med mobilen når det kommer til rykningene hennes.

[:)]

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Da har vi kommet hjem etter timen. Han var kjempe koselig[:)] Lett å prate med og veldig opptatt av hvordan vi foreldre har synes alt har vært. Det var som å komme til himmelen dere[:D][:D]

Han undersøkte Mina og vi fikk vite at hun har hypoton muskulatur. Dette kunne ha noe med at hun er forsinket motorisk. Han kunne virkelig bøye leddene og jeg klarte til slutt ikke å se på, selvom Mina sa ingenting da.

Vi fikk henvisning til EEG og skulle sjekke stoffskiftesykdommer ved hjelp av urinen hennes. Han henviser oss også til habiliteringen på Ullevål.

Endelig skjer det ting!! Tok bare 3,5 år[8|][:-]

Jeg er veldig lettet!![:)]

Åh, dette blir kjempespennende altså - lykke, lykke til!!! 

Lykke til i dag :-)

Lykke til!! [:)]

Lykke til.[:)]

Godt å få vite mer, og føle seg ivaretatt! Lykke til med videre undersøkelser, håper dere får svar!

Så utrolig herlig at du traff på en forståelse full snill lege. Og så bra at det skjer noe nå [:D]

Lykke lykke til framover, blir spennende å høre hvordan ting går [:)]

Så bra at dere endelig har møtt en som tar dere på alvor, og møter dere med forståelse og respekt. Masse lykke til i videre utredninger!

Åhhh jeg er så rørt!! Dette er så bra![:D]

Så godt å hør, dere forjener virkelig at noen hører på dere.Så får vi håpe at prøven gir noe svar.
stor klem

Det høres ut som om dere har kommet til rett person - endelig! Hun er heldigvis enda ganske ung nå når dere kommer igang med videre utredning. Men det er en skam at vi i Norge på vente så lenge på å få utredning av barna våre[>:] Hvert år teller!

Masse lykke til videre - og gode klemmer herfra![:)]

Så godt å høre at dere fikk hjelp. Og at dere blir henvist videre. Nå ble jeg kjempeglad på¨deres vegne!!

Back
Topp