Da har brevet kommet :)

tante82/MAx6

Glad i forumet
Jaaaaa,da har jeg åpnet breve[:)] 18 juni kl 10.20 skal vi til utreding/samtale. Endelig,vet ikke helt hva d innebærer da men[:)] Noen som vet hva d innebærer??

Så deilig at dere har fått time!! [:D] Da har du mer og forholde deg til [;)] Og dette kan ikke bli annet enn bra dette her vet du [;)]

Spermprøve av mannen i forholdet [8D] og innvendig UL av deg er vel det som er mest vanlig på første samtale. Også får dere vite om forløpet videre [;)]

Lykke til! [;)] Gøy å følge med på deg fremover [;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Så deilig at dere har fått time!! [:D] Da har du mer og forholde deg til [;)] Og dette kan ikke bli annet enn bra dette her vet du [;)]

Spermprøve av mannen i forholdet [8D] og innvendig UL av deg er vel det som er mest vanlig på første samtale. Også får dere vite om forløpet videre [;)]

Lykke til! [;)] Gøy å følge med på deg fremover [;)]

Takk takk takk [:)]

Så bra at dere endelig er i gang[:)]
Skal bli spennende å følge deg videre på ferden mot en spire.
Lykke til[:)]

ORIGINAL: snuppis!

ORIGINAL: tante82

Jaaaaa,da har jeg åpnet breve[:)] 18 juni kl 10.20 skal vi til utreding/samtale. Endelig,vet ikke helt hva d innebærer da men[:)] Noen som vet hva d innebærer??

Har dere fått time med både sykepleier og lege? Skal mannen din levere sædprøve under samtalen?

Hei. Det står ikke hvem som skal snakke med oss.Skal møte på kvinne barn på sykehuset. Hvordan det? Vi var velkommen til konsultasjon sto det i brevet.

ORIGINAL: Serene

Dere skal inn og snakke med en lege der inne,dere får endel spørsmpl om seksuelle vaner ol hvor ofte osv. om der har hatt noen smittsomme sykdommer arv ol.om deer har bodd på samme adresse i over 2 år hvor stabilt dere har det osv. en innvedig ul av deg regner jeg med. der må ta blodprøver for å utelukke hiv hepatitt og difteri mener jeg det var.blir vel en sædprøve av din samboer også [:)]

gratulerer nå er du i gang [:D]

Tusen takk for infoen[:)] Dette blir spennende[:)] Greit å vite hva man blir sport om sånn at vi kan forberede oss litt[:D]

ORIGINAL: Serene

ikke så dumt det [;)]
ønsker dere masse lykke til det er veldig enkel samtale,så vet du det [:)]
tvi tvi

Tusen takk og lykke til videre dere også[:)]

Har dere fått time med både sykepleier og lege? Skal mannen din levere sædprøve under samtalen?

Hei. Det står ikke hvem som skal snakke med oss.Skal møte på kvinne barn på sykehuset. Hvordan det? Vi var velkommen til konsultasjon sto det i brevet.

Det er sikkert bare vanlig samtale dere skal på, og ikke forsamtale (som jeg skal på 19.juni) [:)] Jeg var på vanlig undersøkelse/samtale i februar med legen [:)]

Hva gikk den samtalen ut på?? Hva du på sykehuse å hadde den samtalen?

Det er sikkert bare vanlig samtale dere skal på, og ikke forsamtale (som jeg skal på 19.juni) [:)] Jeg var på vanlig undersøkelse/samtale i februar med legen [:)]

Hva gikk den samtalen ut på?? Hva du på sykehuse å hadde den samtalen?

Innvendig UL, hormonprøver og snakket om hvilke sprøyter jeg skal bruke [:)]

Spennende ja[:)]

Back
Topp