Da har angsten tatt med:/

Melonen

April 2013s Støttespiller
VIP
Etter bv sin terminkalk. Skal jeg være 5+1 idag. Jeg tok en sånn clearblue test med ukeindikator på, den viste 4-5 uker på vei:/ noen som har opplevd dette??

Er du helt sikker på når eggløsning var da?Og sykluslengde? Eggløsning kan jo ha kommet seinere. Og det er jo på en måte bare en dag som skiller..

Hvis jeg regner fra mens.termin her så får jeg helt feil, fordi jeg har ustabil syklus og litt varierende eggløsninger. Men tar jeg utifra når jeg hadde eggløsning blir det riktig :)

Du trenger ikke å bekymre deg, for utifra det jeg vet om de testene er at 4-5 uker på testen er helt riktig med tanke på at du er over 5 uker å vei =) Testen viser 4-5 fordi det er 4-5 uker siden befruktningen, men bv viser over 5 uker fordi den teller med de ukene fra første mensendag til befruktningen =) Så slik jeg forstår det er 4-5 på ukeindikator helt riktig siden du er 5+ på vei =) du kan jo evt lese mer om det på clearblue sin hjemmeside, der er det en tabell som viser akkurat dette =) =)

Takk jenter:) angstfri og glad:) dersom mine beregninger stemmer skjedde befruktningen for 20 dager siden, da vil jo testen vise 2-3 uker siden befruktning, og følgelig 4-5 uker på vei:) det burde jeg ha skjønnt selv;) men ble så redd at jeg ikke tenkte klart! Måtte de neste 7 ukene gå raskt!!!!!!!!

Back
Topp