Da hadde jeg vært hos legen for idag...

pusi82

Gift med forumet
Var hos legen idag i ti tiden, merkelig  skrue, men faktisk bedre enn jordmora vi var hos igår...hehe

Han hørte faktisk etter fosterlyden, men det virket som han egentlig ikke hadde så mye peiling hehe. Han var ikke sikker på om det var min eller fostret sin lyd, men kom fram til at han trodde det var min pga jeg er bare 12 uker + 6 dager på vei.

Men siden jeg har vært plaget med ryggen med smerter som stråler ut i armer, ben og rundt på siden av magen. Pga dette trodde han det var komplikasjoner og ville sende oss i ultralyd.

Vi tok noen blodprøver og urinprøven var fin, samme med blodtrykket det var lavt og fint, hadde bare gått opp ett halvt kilo på en mnd!

Etter dette dro vi til Skotheim, litt merkelig følelse og håpet at alt skulle være bra. Satt nervøs å uvitend ei stund på vente rommet, til vi endelig fikk komme inn. Han virket kjempe grei! Prata litt med han før vi fikk se på ultralyd (via skjeden), den lille lever og har det bare bra!!!!!!!![:D] Hjertet dunka å den lille var 53 mm fra hodet til rumpa, ingen fare for down syndrom heller i følge han! Fikk med bilde, fostret ligger på rygg, den har vist armer og ben forran seg. [:D]

Hehe etter dette fant vi ut at siden vi har jente navn om det blir jente, Linea Isabella, men ikke hadde guttenavn ble det Casper, hehe siden på ultralyden ser den ut som Casper spøkelset hehe [:)] Så vist vi ikke kommer på noe annet blir det nok slik [;)]

ORIGINAL: pusi82

Var hos legen idag i ti tiden, merkelig  skrue, men faktisk bedre enn jordmora vi var hos igår...hehe

Han hørte faktisk etter fosterlyden, men det virket som han egentlig ikke hadde så mye peiling hehe. Han var ikke sikker på om det var min eller fostret sin lyd, men kom fram til at han trodde det var min pga jeg er bare 12 uker + 6 dager på vei.

Men siden jeg har vært plaget med ryggen med smerter som stråler ut i armer, ben og rundt på siden av magen. Pga dette trodde han det var komplikasjoner og ville sende oss i ultralyd.

Vi tok noen blodprøver og urinprøven var fin, samme med blodtrykket det var lavt og fint, hadde bare gått opp ett halvt kilo på en mnd!

Etter dette dro vi til Skotheim, litt merkelig følelse og håpet at alt skulle være bra. Satt nervøs å uvitend ei stund på vente rommet, til vi endelig fikk komme inn. Han virket kjempe grei! Prata litt med han før vi fikk se på ultralyd (via skjeden), den lille lever og har det bare bra!!!!!!!![:D] Hjertet dunka å den lille var 53 mm fra hodet til rumpa, ingen fare for down syndrom heller i følge han! Fikk med bilde, fostret ligger på rygg, den har vist armer og ben forran seg. [:D]

Hehe etter dette fant vi ut at siden vi har jente navn om det blir jente, Linea Isabella, men ikke hadde guttenavn ble det Casper, hehe siden på ultralyden ser den ut som Casper spøkelset hehe [:)] Så vist vi ikke kommer på noe annet blir det nok slik [;)]

Tøffe navn[:D] Ja der ser du Skotheim e veldig grei. Han kan av å til ha det litt travelt men deg går som oftest bare bra[:D] Han er veldig næye hver gang du er der også.

Hihi ja ikke sant dyreglad!!

Spurte om vi kunne komme flere ganger til han for jeg hadde hørt det var noen som gikk til han i stedet for legen. Da svarte han at jeg måtte prate med legen om det, pluss at jeg måtte dra på den neste ultralyden på sykehuset. Men måtte bare ta kontakt om jeg lura på noe!

[&:]Glemte å tilføye at det kan være og er mest sannsynlig en kraftig blandig av yrkesskade og bekkenløsning jeg har [>:]

ORIGINAL: pusi82

Hihi ja ikke sant dyreglad!!

Spurte om vi kunne komme flere ganger til han for jeg hadde hørt det var noen som gikk til han i stedet for legen. Da svarte han at jeg måtte prate med legen om det, pluss at jeg måtte dra på den neste ultralyden på sykehuset. Men måtte bare ta kontakt om jeg lura på noe!

Kor artig, syns du ska gjøre det da[:D] Han sa at æ også måte snakke med legen min om det, men det gjorde æ ikke. Spurte bare etter en ny time. For legen min e heilt teit i hode altså[:@] Va aldri på ultra på sykehuset. Uff har du det allerde.

Dyreglad

Va på ultralyd på sykehuse når e va 7+5, men da va det fordi dem va redd på legevata at det va abort, men det va det ikke. Har enda ikke fått innkallelse te den vanlige ultralyde i mella uke 17-20.

Ja dessverre har e nok da[&:]

Så flott at alt er bra da!!

Moro å se den lille også!!

Lykke til framover!
Klem, m

ORIGINAL: monicabebe

Så flott at alt er bra da!!

Moro å se den lille også!!

Lykke til framover!
Klem, m

Ja vi er kjempe glad! [:D]

Takk for det!!

Godt å vite at den har det bra i magen, Dr sa at den kom til å vokse masse nå i ukene fremover!

Klem

ORIGINAL: bondekone

Fint å høre det stod bra til med spiren. Bekkenløsning er ikke noe godt.
Har gått å sagt til mann min i en uke at jeg har hatt vondt i bekkene og i dag fant jeg ut at jeg var gravid så da vet jeg hvorfor jeg har vondt i bekkene

Gratulere med den lille spira di!!!![:D][:D][:D] Håper alt går bra! [;)]
Vi får stå han a med bekkenet hehe [8D]

Back
Topp