Da hadde æ vært på UL

~Alexandra~

Gift med forumet
Gud for en herli opplevelse!! Absolutt oppe blandt topp 5 ja!![:D]
Alt så bare bra ut, sjøll om lille luringen lå opp ned og helt dobbel[;)]
Sprella som bare d, meget aktiv, og så ble termin flytta frem 10 dager, fra 24.mars til 14.

hehe da har vi termin på samme dag[:D] ja det er skikkelig spennende på ul. fint at alt sto bra til.

Så bra at alt var fint. En kjempe flott opplevelse UL...

Så gøy! Og så fint UL-bilde.

Så morro da, koselig å høre at det var bra[:)]

Du vet ikke om det er gutt eller jente da?

Kan tenke meg du er i himmelen nå ja [:D]

Godt å kunne se & høre den lille! Åsså ble termin flyttet frem, så bra da!

Ser du er fra Tromsø, det er jeg åsså. men har bodd i bærum siden Juni. savner hjem hver eneste dag, tar med meg min kjære å flytter hjem i gjen før vår lille kommer. har hus der som jeg bare leier ut, så det blir en smal sak. Men det er verre om min kjære blir å trives [8|]

Lykke til videre [:D]

Klem fra Kathrine

Fikk ikkje sett om d va gutt eller jente nei, ville nemli ikkje strekke sæ ut uansett kor mye ho trykka og dytta på, hehe[;)]
Ikkje vil æ vite d heller, så d va jo ganske greit..

Kathrine: E egentli fra Lyngen da, men har bodd i Tromsø i 5 år no, og blir nok væranes her i god stund fremover, ingen planer om æ røre på mæ me d første.. E kjæresten din sørfra?

ja AlexandraT han e søring gutt [:D]
Æ e ekte Tromsø jenta [;)]

Men det skal bli godt å kunne ta han med hjem, håpe bare han blir å trives der. Han sir sjøl at han blir å slite med mørketia & at det e lyst hele sommeren. Men vi tar det som det kommer...

Kan bare tenne masse stearinlys i mørketia, å henge ullteppe foran vinduet når det e for lyst [;)]

Klem fra Kathrine

Søt liten tass!![:D]

Back
Topp