Da hører jeg også til her..

SDK

Flørter med forumet
Hei,
Dette er min første tråd her..
Etter to uker med usikkerhet etter positivt resultat på nipt for Trisomi 18 ble dette bekreftet med fostervannsprøve svar på onsdag denne uken. På torsdag kveld ble jeg lagt inn på sykehus og brukte hele gårsdagen på prosessen. Det er det verste jeg noen gang har vært med på, men ble også på en måte fint når jeg sent i går fikk sagt hadet til den lille jenta mi

Jeg har et par spørsmål til dere som dessverre også har opplevd dette:
- hvordan kannjeg få vekk babyens utvikling (uke for uke) på hjem knappen i denne appen? Syntes det er så vanskelig å se.
- har noen erfaring med at brystene ble sten harde og vonde dagen etter? Og noen tips til hva jeg kan gjøre med dette?

Om dere har noen andre tips eller kan fortelle om noe annet jeg burde vite nå fremover hadde jeg også satt pris på dette❤️
Tusen takk.

Hei,
Dette er min første tråd her..
Etter to uker med usikkerhet etter positivt resultat på nipt for Trisomi 18 ble dette bekreftet med fostervannsprøve svar på onsdag denne uken. På torsdag kveld ble jeg lagt inn på sykehus og brukte hele gårsdagen på prosessen. Det er det verste jeg noen gang har vært med på, men ble også på en måte fint når jeg sent i går fikk sagt hadet til den lille jenta mi

Jeg har et par spørsmål til dere som dessverre også har opplevd dette:
- hvordan kannjeg få vekk babyens utvikling (uke for uke) på hjem knappen i denne appen? Syntes det er så vanskelig å se.
- har noen erfaring med at brystene ble sten harde og vonde dagen etter? Og noen tips til hva jeg kan gjøre med dette?

Om dere har noen andre tips eller kan fortelle om noe annet jeg burde vite nå fremover hadde jeg også satt pris på dette❤️
Tusen takk.
Kondolerer så mye :Heartred jeg avsluttet svangerskap i alle appene, da forsvant denne oppdateringen. Og ja, har erfaring med at brystene ble harde. Jeg fikk mye melk, og fikk beskjed om å binde dem opp eller bruke sportsbh. Også melket jeg såvidt til trykket lettet. Til slutt ga det seg.
Føler så med deg. Selv satte jeg i ettertid svært stor pris på bilder, håndavtrykk og fotavtrykk. Og jeg har hatt god hjelp fra LUB og samtaler med amathea.:Heartred

• Omsorg
Reactions: SDK
Tusen takk som deler! Har tatt på meg en sports bh nå, men den er ikke den strammeste, så håper det hjelper likevel..
ok, så man kan ikke avslutte svangerskapet i denne appen?

Ja, fotavtrykk og håndavtrykk har jeg fått og tok mange bilder ❤️

Tusen takk som deler! Har tatt på meg en sports bh nå, men den er ikke den strammeste, så håper det hjelper likevel..
ok, så man kan ikke avslutte svangerskapet i denne appen?

Ja, fotavtrykk og håndavtrykk har jeg fått og tok mange bilder ❤️
Jeg hadde helt ekstremt stramme, sånn at puppene mine var helt firkantet da jeg tok dem av, men aner ikke om det gjorde noen forskjell altså.
Jeg fikk til å avslutte svangerskapet i denne appen også, men husker dessverre ikke hvordan jeg gjorde det.. er det ikke mulig å gjøre det i innstillinger?
Så fint at dere gjorde det :Heartred føler virkelig så med deg:Heartred

Jeg hadde helt ekstremt stramme, sånn at puppene mine var helt firkantet da jeg tok dem av, men aner ikke om det gjorde noen forskjell altså.
Jeg fikk til å avslutte svangerskapet i denne appen også, men husker dessverre ikke hvordan jeg gjorde det.. er det ikke mulig å gjøre det i innstillinger?
Så fint at dere gjorde det :Heartred føler virkelig så med deg:Heartred
Da fikk jeg til å avslutte svangerskapet her også. Jeg fan ikke ‘min graviditet’ først, men så fant jeg den.

Får håper at det går med den bh’en jeg har, ellers må jeg ut å fikse noe annet på mandag!

Da fikk jeg til å avslutte svangerskapet her også. Jeg fan ikke ‘min graviditet’ først, men så fant jeg den.
:Heartred Så bra
Får håper at det går med den bh’en jeg har, ellers må jeg ut å fikse noe annet på mandag!
Ja jeg håper det går med den du har nå! Hvis ikke så brukte jeg også kompresjon, fikk en stram tubetopp/bandasje med strikk på sykehuset. Har du noe bandasje liggende evt?

Back
Topp