Da hører jeg kanskje til her...:)

England:)

Betatt av forumet
Etter å ha mistet tre ganger i fjor og lagt hele babyprosjektet på is, er jeg visst gravid igjen...:) Nå håper jeg at denne klorer seg fast, men vet ikke helt om jeg bør vente en stund med å fortelle samboer? Han ble veldig skremt i fjor pga at det var så dramatisk da. Jeg vet han kommer til å engste seg mye hvis han får vite. Men det må man kanskje bare venne seg til hvis man skal få barn? :) Jeg er bare noen uker på vei, bør jeg vente med å si noe tro?

Gratulerer og velkommen :)

Jeg hadde fortalt det:)

Håper spira sitter bom fast :)

Gratulerer. Håper den holder seg på plass:) jeg ville fortalt samboeren

Gratulerer og velkommen. Fortell samboeren :)

Ja jeg får vel nesten gjøre det :) det er bedre at han vet hva det er, enn at han tror at det er noe annet galt. For som sagt, han merker jo at det er noe annerledes med meg

Jeg hadde jo tenkt å fortelle samboer for lenge siden, men jeg vet at han kommer til å engste seg. Nå har jeg også fått vite at han tenker på mine tidligere XU og SA hver eneste dag, og han sier han trenger profesjonell hjelp for å komme over denne frykten for at noe ille skal skje neste gang. (Det skal sies at XU`en min var veldig dramatisk, og jeg forstår at han ble veldig skremt) Så, det er ganske ille for ham, med andre ord. I tillegg skal han ta eksamener nå i april, og han sier han trenger å konsentrere seg veldig om dette framover. Jeg har vel egentlig bare konkludert med at det er bedre at han ikke vet noe til etter at han er ferdig med eksamen, og da er jeg jo også lengre på vei. Hvis jeg mister, så mister jeg. Det hjelper ikke at han bekymrer seg for det...

Du ser hva som er rett for han/dere. Ingen her som kan fortelle hva som er rett eller galt :)

Gjør det du føler er riktig :)

Off, vil bare sende deg en god klem :smiley-angelic003
Syns det er veldig sterkt gjort av deg å sette hans følelser først, og holde dette inni deg.
Håper virkelig at spiren klorer seg fast i 9 mnd og du kan fortelle mannen din når eksamen er ferdig at dere venter en liten og alt tilsier at det skal gå bra.
Men mens du tenker på han, husk å tenke på deg selv også. Det kan være like vondt og tungt for deg å miste som for han, så ikke glem å ta vare på seg selv også :)
Vi er her hvis du trenger oss, husk det.

Skjønner hva du mener det er fælt å miste og jeg var veldig glad vi ikke hadde fortalt familiene våre at jeg var gravid første gangen da det endte i en SA. Det hadde vært det første barnet i den nye generasjonen og familien på den ene siden hadde mer enn nok å slite med så de trengte ikke vite (selv om det var tungt for meg). Greier du å holde tyst ovenfor samboeren din til april? Det er lenge til! Jeg har stor forståelse for at du ikke ønsker å bekymre han, men hva hvis det skjer noe og han plutselig får det kastet i fanget at du har vært gravid men ikke fortalt han. Hvordan vil han reagere da?
Det er ditt valg og det er et vanskelig valg. Du får støtte deg til oss her inne hvis du velger å utsette å fortelle det så du i det minste har noen å dele gleder og bekymringer med.
Jeg håper spiren din klorer seg fast denne gangen og at samboeren din gjør det bra på eksamen.

Takk for støtten jenter :) Ja da jeg hadde xu var det jo første gangen vi trodde vi skulle få en liten en, og han klarte jo ikke å holde det hemmelig for noen. Sååå stolt og glad... Men så måtte han jo fortelle det til alle etterpå da, at det hadde gått galt. Han trengte noen å snakke med, så sånn sett var det vel greit, men han har sagt at han følte seg mislykket fordi det gikk galt. Så han har sagt at han vil holde det hemmelig første trimester neste gang. Tror det er vanskelig for ham å holde på en sånn hemmelighet likevel :)
Hvis det skjer noe sånn at han må få vite det, så får jeg vel bare si det som det er, at jeg ikke ville bekymre ham... Liker ikke å holde det hemmelig selvfølgelig, men da jeg skjønte hvor ille det var for ham så...
Og ja, det er veldig greit å kunne snakke med noen om det :) så veldig greit å ha dere her inne ;)

Gjør det du føler selv er best du :-) og Gratulerer så mye med den lille voksende spiren.
Jeg er ikke så god på disse forkortelsene, hva er en xu?

Back
Topp