Da gikk vannet...

barba

Forelsket i forumet
La meg for å hvile litt i 15 tiden, har sovet dårlig etter to døgn med avogpå rier. Skulle snu meg i senga, og da blei det vått git ;) . Hodet er festet, så jeg skulle foreløpig avvente til jeg fikk regelmessige rier. Dersom jeg ikke fikk rier skulle jeg komme for ktr kl.1200 i morgen. Har rier ennå, men ikke så regelmessig foreløpig, håper det bygger seg opp utover nå. Kanskje sammen med spenningen under skiskytingen :)
 
Masse lykke til! :D
 
Takk, takk. Riene er ennå med 10min mellomrom, men mye mer effektive så nå ser jeg ganske lyst på det :)
 
Oooo! Spennende! Masse lykke til:)
 
Takk, takk. Nå er det 5-6min mellom riene, yohoo det går veien nå. Stikker på føden om en stund, har så kort vei :)
 
Ojoj! Da kan det jo bli baby på bursdagen din!! Gratulerer med dagen, forresten;-)
 
Ojoj! Da kan det jo bli baby på bursdagen din!! Gratulerer med dagen, forresten;-)

Takk, det ser ut til å bli over midnatt før det skjer noe. Riene mine har visst en tendens til å dabbe av, oppe i 8min nå :( Måtte ha drypp sist, så vi får se. Drøyer hjemme en stund til, og håper det tar seg opp igjen :)
 
Vært på føden en tur, ikke mer åpning enn på ktr hos legen mandag. Skuffende ettersom jeg har hatt rier av og på i to døgn nå. Samme historie som sist, masse rier jeg syns jeg jobber meg gidt igjennom til ingen nytte. Så blir det drypp til slutt... Ja, ja, så lenge det blir et lite under utav det så er det bra :) Skal på sykehuset igjen kl.12 i morgen, nå er det et tappert forsøk på søvn....med rier hvert 5.min :p
 
Vært på føden en tur, ikke mer åpning enn på ktr hos legen mandag. Skuffende ettersom jeg har hatt rier av og på i to døgn nå. Samme historie som sist, masse rier jeg syns jeg jobber meg gidt igjennom til ingen nytte. Så blir det drypp til slutt... Ja, ja, så lenge det blir et lite under utav det så er det bra :) Skal på sykehuset igjen kl.12 i morgen, nå er det et tappert forsøk på søvn....med rier hvert 5.min :p
Lykke til! Både med søvn og fødsel;-) Kjekt for ungen å få sin egen dag også;-)
 
Det ble lite søvn, riene tok seg kraftig opp idet jeg kom hjem igjen. Tenkte det var best å drøye det en stund før turen gikk til sykehuset igjen, så jeg slapp enda en tur. Stod opp igjen dusjet, og da bare hamret riene på. Skikkelig vonde òg. Gjorde meg ferdig, vekket mannen og skulle kjøre til føden. Ringte de og ga beskjed, men fra da var det ikke pause i riene. Kunne ikke sitte i bilen, gikk gjennom stua mot gangen. Mannen er på tlf med føden og forklarer om riene som kommer tett. Jeg kommer til peisen, der beg pressriene. Får formidlet dette til føden som sender ambulanse. Tre, fire pressrier senere er Tobias født, med mannen som jordmor :) Alt i alt en fin men noe hektisk opplevelse :) Alt bra med gutten, mor måtte sy litt. Ikke rart så fort som det gikk, og så var han 38cm rundt hodet . Ble født ca 0128 15.02 :)
 
Gratulerer så masse med den lille :)
 
Sniker fra april og ble så fascinert av historien din....
Gratulere så mye med gutten!!!
 
Oj!!!! Gratulerer så mye!! Fikk beskjed fra jordmor igår om at dersom vannet gikk etter at riene var begynt kom det til å gå fort, så da var det bare å komme seg til føden;-)
 
Men i himmelen navn då, det gikk heise fort når det satte i gang for alvår. Gratulera så masse med nurket. :)
 
Oioioi! Gratulerer så mye:)
 
Back
Topp