Da gikk vannet *Oppdatert* :-/

*Flatula*

Gift med forumet
Kl 21.15 i kveld, da jeg skulle ta ut guttungen fra bilen :-p Sprøe greier hihi.. Skal på føde i kveld/natt, ingen rier så langt, men har hatt murriger og tak i ryggen. Venter på at svigers som skal hente Trym om ikke lenge. Dette blir spennede! :D


_____________________________________________________________________

Dette er veldig flaut for meg, men jeg velger å fortelle det..
Jeg trodde jeg hadde vannavgang, men etter mange undersøkelser natt til 16. mai, så fant det ut at det ikke var det. Jeg fikk brått ukontrollert blære den dagen. Jeg kneip igjen men det fortsatte å renne og ingen lukt var det heller :-( :-(. Har aldri vært så flau og lei meg før :-(. Men det er vist helt vanlig. Men så ligger jo gutten veldig langt ned nå så, også klemmer det vel over alt.
Og vil ikke dette skal komme ut på FB for dere som har meg der ;-), hadde satt stor pris på det :-).

Men det positive var at gutten hadde det fint i magen :D Også var livmormunnen så og si flatet ut, så det sto bare på åpning/modning det sto på. Merker kroppen forbereder seg for fult. Murinnger og noen ganger tak, også tak i ryggen. Men det tar jo sånn tid hehehe :-p.
Håper det ikke er så alt for lenge til vi ser han.
 
Spennende!!! Masse lykke til med forestående fødsel.. :-D
 
Åååååååååååååååååå så spennende emoticon
Skal krysse alle mine armer for at du blir ferdig i natt.
Så får den lille en dag aleine, og slipper å del den med hele Norge emoticon

Masse masse lykke til!!!!!!
 
Oioioi, da skjer det noe snart - kanskje du får et 17-mai-barn? Masse lykke til, håper vi snart får skrytebilder og kan slippe jubelen løs!
 
Lykke til - håper du kanskje allerede sitter med lille gullet i armene dine emoticon
 
Oi oi så spennede, lykke til. Kansje du er allerede 2 barnsmor.
Gleder meg til å se bilde
 
Oi så spennende :) Håper du allerede har fått:) Gleder emg til å høre hvordan det har gått, og se lillegullet:) Lykke til :)
 
Spennende......
 
åååh, jeg er så spent, skjer det noe tro??
 
Hu hei så spennende!!!! emoticon
 
Så spennende!!! Masse lykke til!!!!!
 
Nå må det vel ha skjedd noe? Er spent på oppdateringer!
 
Synd for deg at fødselen ikke var i gang, men det blir nok snart:) Skal krysse fingre og tær:) Angående "pinlige" detaljer, så regner jeg med folk her ikke leer på et øyebryn engang, vi er da tross alt småbarnsmødre hele gjengen og har vært gjennom mange runder med rare ting i forbindelse med våre egne svangerskap og fødsler :P

Håper ting skjer snart, er "tussi" (som det sies i Selbu) på slutten:)
 
Vet du hva? Det er tid for innspurt uansett. Ikke mist motet (sa hun som omtrent gikk på veggene 3 uker før termin).....
 
Dette burde ikke være flaut i det hele tatt, det er helt normalt! Heller kjedelig for deg som trodde du var igang og snart ferdig tenker jeg. STOR klem sendes herfra (og selvsagt skal man ikke si noe på facebook!!)

Jeg må forresten fortelle at da jeg skulle ha johannna så var jeg inne en helg fordi jeg trodde jeg lakk fostervann. De tok en sånn lakmus-test (sånn strips) for å sjekke om det var fostervann, og svaret var nei, så jeg ble sendt hjem igjen. En uke etter opplever jeg det samme - det kommer vann og det kjennes helt likt som sist, så jeg tar det med ro, begynner på middagen, henger ut litt klær, men finner ut at det er like greit å ta en tur opp på føden for nå kommer det "støtvis" flere ganger.... lakmustesten konkluderer med at det ikke er fostervann igjen, og jordmora klør seg i hodet - og mens jeg ligger på undersøkelsesbordet så skjer det igjen - det renner... jordmora tester; negativt. Da blir hun irritert og sier - jeg lukter at det er fostervann, jeg SER at det er fostervann, og stripsene sier det ikke er fostervann, du legges inn.

Moralen i den LAAANGE historien? Kanskje du har det som meg, og da tar det ikke lang tid før babyen er her (nå tar det jo uansett ikke lang tid, for du er vel på overtid nå..)
 
Tusen takk for gode ord :-D.
Så spesielt, lenemor.Trydeligvis ikke alltid man kans stole på stripsene. Bra de tok deg inn da ;-)

Terminen var i går. Skal på sjekk hos jm i morra halv ti. Håper de vondterne jeg har hatt har hjulpet på og modne meg. Smertene øker sakte men sikkert merker jeg.
Skal ta meg en lang gåtur til ei venninne etterpå (med mobilen i veska :-p hehe) 
 
Back
Topp