Da gikk slimproppen

Kattt

Forelsket i forumet
Da gikk slimproppen gitt... Er det flere som har ''mistet'' den? Smile

Så spennende! :) Hvor langt er du på vei? :)

Teit spm , men hvordan så den ut? :P

Vet ikke om jeg har mistet den... vet liksom ikke hva jeg skal "se etter" ;)
Fikk aldri med meg at jeg mistet den sist heller...

Er bare 35+6, så er fortsatt tidlig :-) MEN jeg ringte føden og de sa det ikke gjorde noe om ting skulle skje!! SPENNENDE! Min var slimete/gele, og var lyse grønn! men det er tydeligvis normal farge dersom man har en del utflod :hello2

Her gikk den for 3 dager siden...(den var helt blank) etterfulgt av 1 time med sterke kynnere hvert 3 min.
Etter dette kom det litt mer slim (blodig den gangen...sorry detaljer :P ).
Har ikke merket noe etter det, men modningen er tydeligvis i gang :)

Åh så spennende! Gleder meg til det begynner å skje ting her (samtidig som at det er litt skummelt da det er noe helt nytt) :p

Ohh spennende. Er jo snart i midten av april, så begynner vel å skje ting snart. Men den kan jo også gå uker før da, men ting er jo på gang. :D

Min gikk i uke 32....
Eneste jeg fikk beskjed om var å ikke bade i klorbasseng....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hos meg gikk den for maange uker siden, ble innlagt med "premature rier" selvom jeg er ganske sikker på at det bare var kynnere.. Regner med at det ble laget ny ;) Sist gikk den vel etpar uker før fødsel ;)
Spennende! :D

Er bare 35+6, så er fortsatt tidlig :-) MEN jeg ringte føden og de sa det ikke gjorde noe om ting skulle skje!! SPENNENDE! Min var slimete/gele, og var lyse grønn! men det er tydeligvis normal farge dersom man har en del utflod :hello2
Sånn var min og.. den gjekk for ei veke-halvannen siden.. er 34+4 i dag:)

Så spennende :D tror ikke min har gått enda, er 35 + 5. Sist gang gikk den en uke før termin og hun kom på termin datoen :)

Å ting begynner å skje her!
Forrige gang gikk min ca. 24 timer før vesla kom :eek:

Spennende, med nr 1 gikk den samme dag som fødselen starta, med nr 2 husker jeg ikke, men med nr 3 kom den i uke 32, og han kom i uke 38+ et eller annet. :)
Nå har den ikke gått til nå i hvertfall.

Sist gikk min da riene startet, så om den går nå, blir jeg nok ganske stresset.... :excited001 Men hadde likt å føde i kveld egentlig for storebror skal sove hos moren min i natt. Lite sansynlig da, tre uker til termin

Jeg aner ikke :P har i grunnen ikke "sett" etter eller merket noe :P

Hsr ingen idé om hva jeg skal se etter..:p Så ikke vet jeg om den har gått;)
Men jeg har veldig mye utflod for tiden da.

Æsj jeg kjenner jeg syns dette er ekkelt :p jeg har ikke merker noe til min slimpropp så regner med at den er der den skal :p

-- tasting fra mobil --

Min har ikke gått enda. Sist gikk den 4 timer før fødsel. Først gikk slimproppen,så gikk vannet etter 30 minutter,så kom lille babyen etter ca 3,5 time:)

Back
Topp