da gikk d galt.....igjenn....

lola123

Flørter med forumet
Skulle vært i uke 11 på ons... sånn ble d ikke ...denne gangen heller... UL idag viste 0 hjerte.. mistet mine få graviditetstegn for ca 3 uker siden... :(
 
å nei, så utrolig trist :(:(:( sender deg en varm klem og ta godt vare på hverandre nå <3
 
Så urettferdig, å vanvittig trist :( ta godt vare på hverandre! ❤ å tillat deg selv å sørge! Sender en god klem ❤
 
Nei og nei :( Så utrolig trist :( Ta godt vare på hverandre,og masse lykke til videre ♡
 
Såå urettferdig ! Det er faktisk noe av det værste! Dersom det er noe trøst har jeg og opplevd dette selv en gang, -på ul i uke 12 der fosteret ble målt til ca 9+5, men ingen liv. - men 3 uker senere var jeg gravid igjen! Og da gikk det fint! Så sjansene er veldig gode etterpå!
 
Så trist!
Jeg har også opplevd det samme, flere ganger. Ikke noe kjekt.
Masse lykke til
 
Dette er ikke rettferdig !!! :( jeg føler så inderlig med deg :( sender varme klemmer!
 
Fikk tabletter på sykehuset .. og ligger der enda... 5 kurer måtte til... håper inderlig at jeg slipper utskrapning etter UL senere idag :/ takk for svar :)
 
Fikk tabletter på sykehuset .. og ligger der enda... 5 kurer måtte til... håper inderlig at jeg slipper utskrapning etter UL senere idag :/ takk for svar :)
:(
 
Å, nei så utrolig leit! :( *klemme*
 
Etter 8 kurer me cytotec.. endte d med utskrapning...... sliten nå.. lykke til vidre til dere andre:)
 
Uff, det var trist å lese :( Masse lykke til videre, og god bedring ❤️
 
Back
Topp