Da ga jeg opp..

trille85

Glad i forumet
Da var amminga over for min del. Siste uka har Mikaela vert urolig med puppen, å blitt illsint når jeg har prøvd å legge henne til. Tilbydde flaske etter pupp å jammen drakk ikke hun! Å dette er jenta som har brånekta i månedsvis! Har nå ammet kun en gang på snart 3 døgn, Hun "spør" ikke etter puppen lenger, å er storfornøyd med flaska. Masse bedre humør på henne ogsåemoticon
Har vert en drøm å få lagt henne i dag og i går, hun har jo vert umulig lenge.. Så mistenker at hun har vert sulten en stundemoticon
Men nå sitter jeg igjen med mange negative følelser. Ikke lett å legge amminga på hylla, elsket det! Ble kjempelei meg når jeg innså at jeg måtte slutte å amme Andrea, men håpte på at jeg skulle få fortsette med Mikaela en stund til, men nei.. Det viktigste er jo at hun blir mett! Å ikke minst får søvn! Å den gjelder for meg å sambo og. Mikaela har våkna på natta mange ganger, vert sulten å brukt over en time på å bli mett av puppen. Så føler jeg meg utrolig dum som ikke skjønte at hun her vert sultenemoticon

Det er rart når det er over ja!Men det går seg fort til:)Kos deg masse med vesla , flaske er også kos!

Ja, det er jo deilig å se at hun er førnøyd å mett da:)

LeonoraD skrev:
Jeg skjønner deg godt.

Jeg har også plutselig innsett at den gråtinga hun driver med før hun sovner faktisk er sult. Hun har grått og styret ved puppen lenge, men bare på det siste kveldsmåltidet. Så her er det flaske før leggetid og jaggu er det slutt på gråting før hun sovner også. 230 ml MME - kan`ke konkurrere med dèt på kvelden, jeg ass. Heldigvis er det nok på dagtid fortsatt.

Du får passe på å kose deg masse med amminga på dagtid da, å satse på at det varer en stund til. Begynner å demre for meg at de ikke er små babyer lenger, men store jenter. Så da er det ekstra sårt å slutte amminga..

Back
Topp