Da går jeg inn i fremtiden Alene

Åsa80

Betatt av forumet
Eller ikke Alene så klart. Jeg er med jenta mi og babyen i magen :) Endelig er jeg ute av et dårlig forhold !!!! :) ....

Smulan* skrev:
Uff... Sender deg en klem. 

Gratulerer med at du har klart å bryte ut fra et dårlig forhold! Leit at ting kanskje ikke ble som du hadde drømt om og håpet, men hvis man vil, så ender man alltid opp på et godt sted til slutt, omikke veien ble slik du trodde. Pass på å benytte deg av familie og gode venner og ta vare på deg selv i tiden fremover!

Roxanne skrev:
Gratulerer med at du har klart å bryte ut fra et dårlig forhold! Leit at ting kanskje ikke ble som du hadde drømt om og håpet, men hvis man vil, så ender man alltid opp på et godt sted til slutt, omikke veien ble slik du trodde. Pass på å benytte deg av familie og gode venner og ta vare på deg selv i tiden fremover!

Kunne ikke skrevet d bedre selv, så signerer denne:-)

*håpepå* skrev:

Roxanne skrev:

Kunne ikke skrevet d bedre selv, så signerer denne:-)

Jeg og ;-)

Uff, så leit. Men jeg er sikker på at dette klarer dere 3 veldig fint <3

Du er tøff må jeg si, og alt kommer nok til å gå veldig bra! :)
Heller lykkelig alene ja!! :)

Leit at det endte slik, men om det er det beste for deg og de små er det godt å få det gjort og bli ferdig med det!! Så kan du og den lille få en fin stabil hverdag sammen, og være helt klare til den lille i magen kommer :) 

huff kipt da! men bra at du valgte det rette valger for deg! masse lykke til. dette fikser du supert! :)

Back
Topp