Da forsvinner jeg :(

Ettmammahjem <3

Glad i forumet
Julikulene 2020
Begynte å blø litt etter sex lørdag kveld, kun enn gang. Ble kjempe nærvøs men kom ikke noe mer, søndagen gikk å så begynte det sent på kvelden å blø igjen, ingen smerter men blør enn go del og ikke ser det ut til å stoppe heller. Ringt legen å fikk egentlig bare beskjed om at sånn er det.

Vi regner med at det er SA så må bare ta det som det er :( noen av dere andre som vet om jeg må på no oppfølging eller noe sånn? Min første SA så føler meg veldig fortvilet :(

Lykke til videre alle sammen

Uff, så leit... Lykke til videre. ❤

Så trasig....

Jeg syns godt du kan ringe legen igjen å spørre, men det de sa til meg var at hvis man får feber eller utflod som lukter annerledes, skal man ha lav terskel for å ta kontakt med lege. Da kan det være betennelse. Ellers må bare naturen gå sin gang og det beste er når kroppen ordner opp selv.

Det er vondt å miste. Ta deg tid til å sørge.
Masse lykke til neste gang. Ikke gi opp :Heartred

Uff, det var veldig trist :grumpy:
Jeg har vært gjennom det samme, og da det sluttet å blø, så dro jeg til legen bare for å være sikker på at kroppen hadde ordnet opp selv.
Det hadde den heldigvis, og legen sa at da er det bare å prøve igjen, med en gang, om man er klar for det selv.

Lykke til! :signs003

Sender en klem :)

Så trist! Hvis det Ikke slutter snart så må du kontakte legen for å sjekke at det ikke ligger noe i egglederen eller at det er andre komplikasjoner .
Lykke til videre.

Back
Topp