Da forlater jeg også gjengen.

Sophia

Andre møte med forumet
Etter et døgn med mye blod og litt smerter, er nok alt håp om at noe skal sitte igjen der ute! Skulle vært 5+2 i dag. Trist å innse at det ikke blir noe junibarn :( Tom og rar følelse i magen nå. Skal ta hcg tester for å sjekke at det synker da, men det er nok liten tvil.

Uff :( Så trist.. En god klem fra meg til deg.

Etter et døgn med mye blod og litt smerter, er nok alt håp om at noe skal sitte igjen der ute! Skulle vært 5+2 i dag. Trist å innse at det ikke blir noe junibarn :( Tom og rar følelse i magen nå. Skal ta hcg tester for å sjekke at det synker da, men det er nok liten tvil.
Utrolig trist å lese... Av og til er det så urettferdig... Veien er kort mellom himmel og helvete.... Lykke til videre<3

"Juni 2014, førstegangs gravid"

Trist å høre! :( håper du snart er sterkere tilbake i en ny terminklubb <3

Sender deg en stor klem<3

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Uff, trist å høre:( krysser fingrene for at du kommer inn i en ny terminklubb igjen ganske snart<3

Trist å lese å vet akkurat hvordan du har det :/ Men det er jo enda håp inntil at du får svar på prøvene. Her har helt klart mitt hcg nivå økt siden jeg nå får bare positive tester, å tidligere fikk mange negative. Å jeg blødde MASSE på fredag i forige uke, litt på lørdag å brunt på søndag og mandag. Jeg også hadde masse å sterke smerter, men allikevel fikk jeg nå klare positive tester 2 dager på rad. Så trenger ikke bety slutten. Skal krysse fingrene mine for deg å håper at det er noe ufarlig

Huff vet hvordan du har det.. Sender deg en god klem:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så utrolig trist :( Stor klem til deg!

Back
Topp