Da forlater jeg dere...

agni*

Blir kjent med forumet
Ringte inn til sykehuset i dag og fikk svar på hcg prøver. På onsdag var den 41 og på fredag var den 11. Det var helt forventet etter den blødningen jeg har hatt. Lykke til videre til alle dere flotte gravide damer. Måtte spirene deres klore seg fast helt til Januar. Lykke til!

Så trist <3 Håper det er din tur om ikke lenge! <3

Så leit :( håper det går bra med deg å at du snart har en ny spire som klorer seg fast hele veien inn til målstreken ❤️

Uff, det var trist å høre! God klem til deg, håper det klaffer igjen snart!

Så trist :( Klem ❤

Så trist å høre :( håper du er inne i et terminforum snart igjen og at det går bra med deg etter forholdene. Klem <3

Takk for det alle sammen. Noen som vett om det er lurt å vente en syklus før ein prøver igjen?? Dette er min andre SA på rad. Har lest noen plasser at det er lurt og andre plasser at det ikke har noe å si.

Takk for det alle sammen. Noen som vett om det er lurt å vente en syklus før ein prøver igjen?? Dette er min andre SA på rad. Har lest noen plasser at det er lurt og andre plasser at det ikke har noe å si.

Klem til deg <3

Min lege sa man ikke behøvde å vente. Jeg hadde 4 sa på rad.

Jeg har og lest det, men ble likevel anbefalt og vente til jeg hadde fått en mens etter SA. Jeg har angret i ettertid på at jeg ikke tok den lille pausen og venta da jeg likevel ikke ble gravid før 6 mnd etter. Det kan jo være greit å vente både i forhold til at slimhinnene får bygget seg opp igjen. Og ikke minst for psyken sin del. Jeg gikk rundt og tenkte på det nesten hele tiden selv om jeg ikke ville innrømme det... Ønsker deg masse lykke til, og håper å se deg igjen på 2017 forum <3

Fikk samme beskjed etter ex.u., men det var bare for at det skulle være lettere å beregne termin. Eg var da gravid igjen 1 mnds tid etter.

Sender en stor klem og ønsker deg lykke til videre! Håper spira sitter raskt igjen :Heartred

Back
Topp