Da forlater jeg dere...

blomst3

Blir kjent med forumet
Da har jeg begynt å blø veldig mye, å klomper kommer ut :'( Så er nok en SA på gang.... Kjempe lei meg.. Men lykke til videre til dere <3 Håper alle spirer klorer seg fast <3

Uff så trist :/ ønsker deg lykke til meg en ny spire :-) langt var du på vei ?

Huff, sender deg mange klemmer og håper en ny spire sitter snart !!

Så leit å høre! Vil jo beholde alle mai spirene her inne. Håper det går bra med deg og du kan finne lykke med en ny spire snart ♥

Sendt fra app'en :)

<3

Huff:( Håper det sitter en ny liten spire snart

Da har jeg begynt å blø veldig mye, å klomper kommer ut :'( Så er nok en SA på gang.... Kjempe lei meg.. Men lykke til videre til dere <3 Håper alle spirer klorer seg fast <3

Det var veldig trist å lese, har vært igjennom det samme.
For meg var det i hvertfall en lettelse at klumpene kom ut til slutt, da ordner kroppen opp selv. Heller en tidlig SA enn en MA feks.
Sender deg en kjempestor klem og håper at neste spire er rett i nærheten :)

Å nei... :( Lei meg på dine vegne :(

Titter rett innom fra April14!!
Eg har også hatt kraftig blødninger med masse klumper og skikkelig kraftige smerter! Har opplevd en del SA så eg var ikke i tvil om at det var det som skjedde!! Når eg var ferdig å blø, ca 2 uker, var eg på UL for å se om alt var borte og der var alt fint med den lille spiren!!

Så mitt råd er å kontakte legen, få de til å se på deg, måle HCG!! Skjønner selvsagt at det er veldig skummelt med blødninger :( Krysser fingrene for deg <3

Back
Topp