Da forlater jeg dere :(

*Mayen*

Forelsket i forumet
Fikk flyttet termin til desember, så da stikker jeg over der :)
Mulig det blir litt sniking i håp om at eg kommer tilbake når barnet er født hehe :)

Sent from my GT-I9100

Er vel ingen god nok grunn til å flytte det. Kan jo være du føder i november allikevel ;)

Siden det er nr 3 og mens termin og min termin er her, så er det jo fullt mulig:)

Sent from my GT-I9100

Fikk flyttet termin til desember, så da stikker jeg over der :)
Mulig det blir litt sniking i håp om at eg kommer tilbake når barnet er født hehe :)

Sent from my GT-I9100
jeg fikk termin i oktober. Jeg beveger meg ingensteder...:)

Huff så redd jeg ble når jeg så trådtittelen. Så ar det heldigvis " bare" at du skulle flytte til desember :) Men enig med de andre, du kan jo bare være her sammen med oss :)

Dårlig ordvalg i tittelen Mayen! Må ikke skremme oss slik! Men godt det var en "bagatell"
Heng her og der du ;)

haff! så skremt jeg ble! men enda godt at det at det ikke var det jeg så for meg :-) blir spennende å se når du får da :-D masse lykke til videre :-)

Ser nå det kanskje ikke var det beste ordlaget ja hehe

Sent from my GT-I9100

var litt luretittel det der ja :-p

Ser nå det kanskje ikke var det beste ordlaget ja hehe

Sent from my GT-I9100

ble redd for at det var noe galt nå. Holde deg her inne da :) Jeg får muligens endret termin selv, men kommer nok til å være her mest, side jeg fødte før tiden sist :)

Syns du skal holde deg her uansett jeg :-)

Ja jeg står jo på mitt mtp på ka eg mener e termin, så blir spennende å se når nurket kommer :)

Sent from my GT-I9100

Back
Topp