Da forlater jeg dere...

Snoflak

Elsker forumet
Var på tidlig UL idag etter blødninger i helgen.. Å der inne var det tomt.. Jeg følte det var for godt til å være sant da testen var positiv.. vi har prøvd siden våren å jeg klarte ikke tro på det når jeg ble gravid.. I helgen begynte jeg å spotte å igår kom det litt rødt blod å hadde vondt i venstre side av magen.. Det skulle ikke gå min vei.. Håper jeg brukte opp en stor prosentandel av de 15% som mister i SA.. Å håper dere slipper å gå gjennom det samme.. Får bare krysse for at det ikke tar så veldig mange mnd igjen før den kanskje vil sitte igjen.. Er skuffa å lei meg, sint å frustrert over at kroppen alltid skal lage trøbbel for meg.. I år har jeg hatt kyssesyken, skikkelig bihulebetennelse, betennelse i visdomstann, to ganger betennelse i skulderen å operert for andre gang pga grad 3celleforandringer som er siste etappe før man evt kan få livmorhalskreft, har ingenting livmorhals igjen nå så dersom jeg i det hele tatt blir gravid er det med stor fare for å miste i løpet av hele sv.skapet så man skal gå rundt med reselsen om å miste.. Men vi har prøvd siden våren så først å fremst må vi klare å bli gravid igjen.. Irriterende at der skal være så mye motgang hele tiden :( Wish me luck, cause i need it.. :( Sånn.. trengte bare få det ut..

Lykke til alle sammen, ønsker dere alt det beste :)

Kjære deg.. Så utrolig trist å lese! Ønsker deg ALL mulig lykke til videre, du har fått mer enn nok nå. Nå må det bare gå veien din heretter. KLEM! <3

Åååh nei.. :( Så trist.. Har selv vert gjennom, og føler veldig med deg. Krysser det eg kan.. Lykke til videre!

Veldig trist og lese ett sånt innlegg, jeg ønsker deg lykke til videre å krysser alt som kan krysses for at den sitter igjen raskt og holder seg fast der inne.
Sender deg også en STOR klem :3some

Så trist at det ikke gikk bra denne gangen og at opplever så mye motgang for tiden. Krysser fingrene for at du snart er gravid igjen.

Så trist å høre. :( Uflaksen din må jo ta slutt en gang. Masse lykke til videre :)

Så trist å lese.. :( Håper ting snur og at det skjer positive ting hos deg fremover. Klem :)

...<3! så trist, masse lykke til videre <3

Nei så trist :(
Dette var ikke kjekk lesing å komme hjem til.
ønsker deg masse lykke til videre, og måtte spiren sitte raskt og holde seg der i 9 mnd
Sender deg masse klemmer :)

Veldig leit :-( Alt godt videre...

Å nei, veldig trist.
Jeg vet hvordan du har det....
lykke til videre, det går bra neste gang!

Uff, så trist. Lykke til videre!

Måtte hell og lykke komme din veg, i bøtter og spann!!! Mange gode klemmer og tanker til deg

så utroli trist. føler veldi med deg. lykke til videre med prøvinga.håper spiren sitter neste gang. stoor klem

Back
Topp