Snoflak
Elsker forumet
Var på tidlig UL idag etter blødninger i helgen.. Å der inne var det tomt.. Jeg følte det var for godt til å være sant da testen var positiv.. vi har prøvd siden våren å jeg klarte ikke tro på det når jeg ble gravid.. I helgen begynte jeg å spotte å igår kom det litt rødt blod å hadde vondt i venstre side av magen.. Det skulle ikke gå min vei.. Håper jeg brukte opp en stor prosentandel av de 15% som mister i SA.. Å håper dere slipper å gå gjennom det samme.. Får bare krysse for at det ikke tar så veldig mange mnd igjen før den kanskje vil sitte igjen.. Er skuffa å lei meg, sint å frustrert over at kroppen alltid skal lage trøbbel for meg.. I år har jeg hatt kyssesyken, skikkelig bihulebetennelse, betennelse i visdomstann, to ganger betennelse i skulderen å operert for andre gang pga grad 3celleforandringer som er siste etappe før man evt kan få livmorhalskreft, har ingenting livmorhals igjen nå så dersom jeg i det hele tatt blir gravid er det med stor fare for å miste i løpet av hele sv.skapet så man skal gå rundt med reselsen om å miste.. Men vi har prøvd siden våren så først å fremst må vi klare å bli gravid igjen.. Irriterende at der skal være så mye motgang hele tiden Wish me luck, cause i need it.. Sånn.. trengte bare få det ut..
Lykke til alle sammen, ønsker dere alt det beste
Lykke til alle sammen, ønsker dere alt det beste