da forlater jeg dere

ThisIsMe

Glad i forumet
Legen kunne ikke finne reka så det er trolig utenfor livmora. Så etter hva jeg forsto så skulle jeg vente på smerter så de får lokalisert hvor den har havna. Hvis noen har opplevd dette før, så kom gjerne med tips og råd.

Ånei, så trist Tenke på dæ, å håpe alt ordne sæ!

Huff! Det var trist!! Har desverre ingen erfaring, men vil sende deg en stooor klem!

Å, nei :(

Så fælt.. Håper du får bli ferdig med dette raskt nå da, så dere kan prøve igjen..

Klem

ååå nei, så trist. :(  Ingen erfaring desverre, men kan ikke det være litt farlig? og hvis du får smerter kan det jo ha gått for langt?  mulig jeg ikke er godt nok oppdatert på dt her og assa.

Er du sikker på at du er over 6 uker på vei? Jeg var med gyn for 2 uker siden. Skulle da vært i uke 6, men vi kunne ikke se noen baby. Han såg fostersekk og slikt da, så han mente på jeg var kortere på vei. Var nok å bli satt 4 dager tilbake sa han, da ville han se det han såg.

Huff så trist. Håper du er mindre på vei enn det du er og at spiren bare har gjemt seg. Men rart at vist det er utenfor livmor at dei ikkje fant noe i egglederen da? Det er virkelig ikkje kjekt og ikkje vite ha som skjer. Tener på deg og sender deg ein klem:)

Tusen takk for omtanken jenter.

Jeg er temmelig sikker på hvor langt jeg er. Har testa med ukesindikator og vet når jeg hadde eggløsning. Legen kunne ikke finne fostersekk eller noe i livmoren.

Men selvfølgelig, det kan jo hende legen er sveiseblind og i lettere bakrus 

Back
Topp