Da forlater jeg dere...

Snuppse

Blir kjent med forumet
Javel, da ble det SA på meg. Etter flere uker med spotting for så å få småblødning lørdagskveld, kom sterke menssmerter i krampetak igår kveld og hele fosteret og alt kom ut etter et par timer. Kunne se godt hva der var. Så nå blir det gyn imorgen for å se hvordan det ser ut inni tomrommet i livmoren! :(

Dere får ha masse lykke til videre, og koss dere til jul når dere alle får hver deres julegave.. 

nye prøverørsforsøk venter nok på meg, selv om det er noe jeg absolutt ikke kunne tenke meg igjen...Skulle ønske vi bare kunne prøve vanlig! Det er det som sårer mest.

 
Trist å lese:( Masse lykke til videre, og god klem
 
Huff, så fælt! Jeg sender deg en stooor klem og håper du har folk rundt deg til å ta vare på deg!
 
Nei og nei. Det var ikke slik det skulle ende.Sender deg en god klem og ønsker deg masse lykke til med nytt forsøk.


 
Nei uff. Det var veldig trist å lese!!

Føler virkelig med deg, det er jo det her vi alle frykter som mest.

Håper i det minste kroppen har ryddet opp helt selv og at du etterhvert blir klar for et nytt forsøk.

En dag blir det din tur også

emoticon
 


Snuppse skrev:
Javel, da ble det SA på meg. Etter flere uker med spotting for så å få småblødning lørdagskveld, kom sterke menssmerter i krampetak igår kveld og hele fosteret og alt kom ut etter et par timer. Kunne se godt hva der var. Så nå blir det gyn imorgen for å se hvordan det ser ut inni tomrommet i livmoren! :(

Dere får ha masse lykke til videre, og koss dere til jul når dere alle får hver deres julegave.. 

nye prøverørsforsøk venter nok på meg, selv om det er noe jeg absolutt ikke kunne tenke meg igjen...Skulle ønske vi bare kunne prøve vanlig! Det er det som sårer mest.



Jeg kjenner smerten din.. Det gjør meg virkelig vondt. Varme klemmer!!
 
Så utrolig trist å lese!! Så meningsløst at slikt skjer! Håper dere finner god trøst i hverandre og at en ny spire sitter på neste forsøk!
 
Så utrolig leit :(
Håper virkelig at det er deres tur neste gang, selvom det er en mager trøst nå. Vet så altfor godt hvordan du har det selvom vi ikke hadde den lange veien i forkant. Ta vare på hverandre nå.
Mange klemmer
 
Huff, det var trist :-( sender deg en stoor klem og håper dere lykkes snart igjen <3>
 
Nei, huff dette var trist nyhet :-(((((((
Håper det skjer noe fort og at det kan gå naturens gang så dere slipper den grusomme prosessen.
Sender deg en store trøste klem og masse lykke til. 
 
Utrolig trist å lese!
Ufattelig sårt å miste spiren...
Sender deg en stor klem
 
Så trist å lese:( Ta vare på hverandre!
 
Sender en god klem!
Helt forferdelig når det skjer!
Håper dere blir fort gravide igjen!
Mange klemmer <3
 
Dette var ikke kjekt å lese. tenkte akkurat på i går at det va så kjekt at det ikke va kommet noen sånne tråder om sa. Lykke til videre
 
Uff, så innmari leit :( Håper dere snart lykkes igjen, krysser fingrene for det.
 
Dette var veldig trist å lese...
Håper det snart ordner seg for dere.
Klememoticon
 
:( Det var trist å lese. :'(
 
huff så fælt.. :( Lykke til videre med forsøket.. Håper spira sitter neste gang! :)
 
Sender deg en stor klem og ønsker deg all lykke til videre <3>
 
Back
Topp