Da forlater jeg dere

Mamma med ny spire

Andre møte med forumet
I går fikk jeg magesmerter som viste seg å være bare magekramper. Men jeg ble sjekket for både det ene og det andre på sykehuset. På den innvendige ultralyden viste det seg at det ikke var noe foster i livmoren min. Det var bare en tom plommesekk som produserer graviditetshormoner. Med andre ord... kroppen min tror den er gravid uten å være det. Jeg er småkvalm, trøtt, skikkelig oppblåst osv... Dette var en tøff beskjed å få. Om en uke må jeg på utskrapning slik at jeg skal kunne bli gravid igjen. I blant er livet bare slik. Og så prøver en å reise seg og prøve på nytt. 

Jeg har hele tiden hatt en magefølelse at noe var galt denne gangen, og jeg hadde rett i det. 

Alle dere som er gravide. Nyt det og kos dere med spiren i magen. 

Jeg kommer tilbake i et annet forum senere håper jeg.

Klem til alle sammen. Og lykke til. 

Huff, så trist å høre.. Selv om det ikke er noe der, og ikke har vært det, så lager en seg store drømmer om framtiden og gleder seg.. Du har like mye lov å sørge... Det må være tøft.. Sender deg en stor klem og ønsker deg masse lykke til!!

Det var veldig trist å høre. Sender deg en stor klem. Håper det fester seg en ny spire innen kort tid.

Så trist:-( Håper du blir fort gravid igjen!

Takk for støttende svar. I morgen skal jeg avgårde for å sjekke mengden graviditetshormon i blodet. De ville sjekke det i tilfelle egget hadde gått litt i "dvale" noen uker, og at det derfor så ut som det bare var en plommesekk.  Det hadde skjedd før sa gynekologen jeg snakka med i dag. Men jeg får ingen forhåpninger. 

Lykke til flotte fremtidige mammaer :) Klem

Det var trist å høre! Angående det med at egget går i dvale, det skjedde engang med meg at jeg ble satt tilbake nesten akkurat pga det, det er faktisk ikke så uvanlig at det skjer. Så et bittelite håp finnes! Uansett, håper ventetiden ikke blir for lang før du blir gravid igjen!

Å nei! Masse lykke til med å bli gravid igjen fort!

trist håper en liten spire setter seg fort. Klem

Back
Topp