Hei fine jenter! For snart 1 uke siden var vi på første UL 6+2 og fikk beskjed om eventuell MA. Var i fra meg hele helgen og skjønte ikke hva som skjedd. Hcg steg fint men fikk time på gyn pol i går for sjekk. Gyn fant ikke foster eller plommesekk (likt som ul 6+2) men hun mente jeg var mye mindre på vei, selv om jeg vet at jeg ikke er det (testet positivt 9dpo). Hadde egentlig forsont meg med at det var en MA. Gikk derfra med mindre svar og kontrolltime neste uke.. Etter timen igår begynte jeg å spotte, kanskje ikke så uvanlig tenkte jeg siden hun kjørte full gyn undersøkelse og var ganske hardhendt. Men så idag gikk det over til sterke mensensmerter og store blødninger og klumper.. Ved hvert dobesøk kom det masse blod, så jeg skjønte fort at endelig ordner kroppen opp på egenhånd. Nå ved siste toalettbesøk kom de siste restene av "graviditeten" ut.. Godt å endelig være ferdig, så får håpe at blødningene avtar om ikke så lenge. Har heldigvis kontrolltimen hos gyn, så krysser fingrene for at alt er kommet ut slik jeg slepper utskraping
Selvfølgelig veldig trist da jeg har hatt to problemfrie svangerskap før, og ikke trodde dette skulle skje meg + at spiren var veldig ønsket.. Men godt at kroppen kan ordne opp selv når det ikke var forenelig med liv.. Nå får vi se fremover mot en ny prøveperiode, ble gravid på første forsøk så håper jeg blir fort gravid igjen neste gang!
Dere må alle ha masse lykke til videre! Kommer nok til å snike innom av og til
Dere må alle ha masse lykke til videre! Kommer nok til å snike innom av og til