Da forlater jeg dere, desverre :-((

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Da ser det ut som det jeg fryktet, har skjedd IGJEN for 3 gang.. I går begynnte jeg å blø litt, og i dag så fosser det (sorry detaljer). Jeg skal til legen imorgen, og ta Hcg test bare for å sjekke at alt er ute (om det er noe som helst inne i her er det et mirakel), og for å høre med hun om det er noe som helst som kan gjøres for at det skal feste seg ordentlig, OG BLI DER i 9mnd...

Har ikke hatt noe vondt men murring i kors-ryggen og det føles ut som om jeg har "gangsperre" i eggestokkene.
fryktelig trist dette, men er desverre livet sin gang, håper bare at jeg slipper og oppleve det enda en gang.. 3 ganger er nok :-((

Lykke til alle dere andre <3

Hilsen Mona

Å nei,så fryktelig leit å høre... føler med deg.
Lykke til og håper du får god støtte og hjelp fremover.God klem.

nei, så trist å lese! føler med deg og håper du klarer å ta godt vare på deg selv oppi dette. ønsker deg alt godt, og at neste spire sitter! klem til deg!

Huff, så trist å høre! At noen skal måtte gå igjennom dette så mange ganger er helt vanvittig! Sender deg en stor trøsteklem, håper du kommer fort tilbake igjen :)

Kjempetrist! Håper det går smertefritt neste gang!

Huff so trist! Ting kan jammen væra urettferdigt.. 
Ønske deg lykke te viare og håpa på at neste spire klamra seg fast :)

*kjempestortrøsteoglykketeklem*

det var veldig trist :(
masse lykke til videre!! spør om det kan være habituel abort!

Uff, så utrolig trist! :-(

Sender deg en trøsteklem!

Ånei så trist :-( Lykke til videre, håper virkelig det går deres vei neste gang!!

Så trist. Får håpe du blir gravid igjen og slipper og oppleve å miste flere ganger. Sender deg en trøsteklem og ønsker deg lykke til videre.

Dette var trist å lese! 
Håper du har noen gode rundt det som støtter deg i denne tøffe perioden. Ta den tiden du trenger og jeg håper du snart får en ny spire som sitter i magen for 9 måneder. 

Klem! 

Så trist:( håper spiren sitter bom fast neste gang! Trøsteklem

Et tips er å ta crinone etter EL og til du er 3 med på vei. Jeg mistet flere ganger, men med crinone har jeg to flotte barn. Crinone inneholder protesterer.. :)

Forferdelig trist:,( Og ønsker deg lykke til videre, jeg håper det ordner seg for dere.

Ånei så utrolig trist.. sender deg klemmer og ønsker deg max lykke til neste gang, da må det være din tur !!!
Jeg har hatt en sa og syntes det var hardt og trist, så kan ikke tenke meg hvordan du har det etter 3..

masse lykke til, håper det sitter en spire med lange klør i løpe av kort tid :)

Utrolig trist når folk opplever dette så mange ganger :-/ masse lykke til videre!

*STOR trøsteklem* Håper du får god støtte og trøst av dine nære og kjære!!

Back
Topp