Da forlater eg dere flotte junidamer.

Silli14

Blir kjent med forumet
Da blei det bekreftet at det ikkje var noe hjerte lyd inni der denne gangen heller:( og blir ikkje ny prøving på ny baby heller. To SA siden sommeren holder for samboeren min. Bare meining at vi skal bare ha ein unge. Så da får eg klare meg med alle venninnene mine som skal ha baby no... Takker for meg. Og takk for all støtte fra dere flotte junidamer. <3>

Uff det var trist! Kos deg masse med jenta di!!

Uff det var trist! Kos deg masse med jenta di!!

D er jeg lei for å lese!! Håper dere tar godt vare på hverandre og nyt prinsessa masse!
 Mange klemmer herfra.

D er jeg lei for å lese!! Håper dere tar godt vare på hverandre og nyt prinsessa masse!
 Mange klemmer herfra.

Huff, det var trist å lese. Dere får ta vare på hverandre og se hva framtida evt kan bringe.

Huff, det var trist å lese. Dere får ta vare på hverandre og se hva framtida evt kan bringe.

Så trist, men dere har jo heldigvis en liten prinsesse allerede. Ta være på hverandre og lykke til videre :) Stooooor klem

Så trist, men dere har jo heldigvis en liten prinsesse allerede. Ta være på hverandre og lykke til videre :) Stooooor klem

Uff, det er så trist.. Det er vondt å miste, men ikke midt håpet! Dere har klart det før, og skal klare det igjen <3 dere får ta tiden til hjelp, og en dag føles det riktig å prøve igjen. sender over en styrkeklem deres vei..>

Uff, det er så trist.. Det er vondt å miste, men ikke midt håpet! Dere har klart det før, og skal klare det igjen <3 dere får ta tiden til hjelp, og en dag føles det riktig å prøve igjen. sender over en styrkeklem deres vei..>

uff, nå ble jeg virkelig lei meg på dine vegne!:(  Håper det går bra med deg!

uff, nå ble jeg virkelig lei meg på dine vegne!:(  Håper det går bra med deg!

Tusen takk alle sammen. Varmer godt. <3 no går eg her frem og tilbake med "rier". tatt sånne tabletter. huff så grusomt det er. så vondt. på ul igjen i måren og se om alt er kommet ut om ikkje blir det narkose igjen og utskrapning. huff, er så lei dette her...>

Tusen takk alle sammen. Varmer godt. <3 no går eg her frem og tilbake med "rier". tatt sånne tabletter. huff så grusomt det er. så vondt. på ul igjen i måren og se om alt er kommet ut om ikkje blir det narkose igjen og utskrapning. huff, er så lei dette her...>

Stooor klem til dere!!!!!!

Stooor klem til dere!!!!!!

Skattemamma skrev:

Signerer skattemamma. Masse klemmer

Skattemamma skrev:

j02j06g09?13 skrev:

Skattemamma skrev:

Signerer også. Stor klem!

j02j06g09?13 skrev:

Skattemamma skrev:

Signerer også. Stor klem!

Uff da. så trist

Men ikke stress noe mer, ta det heller som det kommer. Kanskje dere begge vil om noen år igjen. I mellomtiden kos dere med det barnet dere har nå

Uff da. så trist

Men ikke stress noe mer, ta det heller som det kommer. Kanskje dere begge vil om noen år igjen. I mellomtiden kos dere med det barnet dere har nå

Back
Topp