Da flytter jeg visst inn hit :P

KnottenPloppiOgPellePropell

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg våknet opp i dagtidlig og det første som slo meg var "jeg er gravid!", så fant jeg frem billigtestene og tok en tur på badet. Og joda der lyste to streker mot meg Så da blir jeg 2barnsmor litt tidligere enn planlagt Tenkte å begynne prøvingen i april/mai, men spiren kom oss visst i forkjøpet..
 
Gratulerer!! :)
 
Gratulerer :-) Nå begynner det så smått å komme folk inn hit :-)
 
Gratulerer

Jeg kom snikende inn her i dag etter en fin "Gravid" som lyste mot meg i morges :)
 
Gratulerer:) Termin 1 des her!
 
Takk Tror ikke helt det har gått opp for meg jeg.. Gjorde jo kun sengeaktiviteter 3 ganger den siste mnd, så det var liksom det siste jeg forventa Med størsteprinsen gikk det jo 10 mnd før jeg ble gravid.. Men det går seg vel til Symptomene kom over natta virker det som, og etter 5 tester hvor den ene var mer positiv enn den andre er det vel på tide å innse det snart. Hehe
 
grattis! skal prøve å holde meg her inne jeg å nå...gikk ikke så bra de to siste gangene..
ifølge terminkalkulatoren her inne, har jeg termin på min svigerinnes bursdag, 10.Desember
 
Gratulerer så masse
 
Gratulerer til alle sammen! Så kjekt at vi blir flere og flere her inne:):):)
 
Gratulerer til alle sammen :)
 
Gratulerer alle sammen! Koselig:-))

Jeg stod også opp, og bare satte kursen til badet og der lyste testen mot meg! Er akkurat som om kroppen bare VET at her er det bebis på gang:-))

 
Back
Topp