Da flytter jeg over hit :)

lille, gutt og spire

Andre møte med forumet
Hei har holdt til på juli forumet da jeg oppgadet at jeg var gravid i slutten av November. Har ikke hatt tanta på besøk siden jeg fikk min første for 1 år siden, og tiden gikk raskere enn jeg trodde tydeligvis så fikk ikke testa så ofte som før. Viser seg nå at jeg er 15 uker på vei, rart siden det føles som nettopp. Vi slet litt med å venne oss til det da jeg studerer, vi har liten leilighet og vi føler babyen vår er liten enda. Men vi håper det endrer seg på ul :)
Føler meg helt elendig av å ha disse tankene men er ikke ulykkelig så tror ikke jeg har svangerskap depresjon.
Kjenner gleden kommer oftere nå heldigvis :) håper jeg ikke støter for mange med dette innlegget, vet mange sliter med å få barn.
Er det noen her inne som har to tette?

Gratulerer og velkommen til oss ! En liten overraskelse akkurat nå- men så koselig med to tette da!! ♡

Her blir det 3,5 år imellom :)

Velkommen hit :) Jeg har ikke to tette selv, men jeg kjenner flere som har det. Jeg tror den strevsomme perioden i starten fort blir tatt igjen av at barna får stor glede av hverandre. Mellom mine blir det to år og ti måneder, og jeg tror det tar lang tid før de begynner å leke sammen. Hadde studie-/jobbsituasjonen vår vært annerledes, hadde vi nok valgt å få barn med samme mellomrom som dere får :) Lykke til!!

Gratulerer og velkommen hit inn til oss :)
Jeg har "tette" barn :D Det er positivt når barna blir eldre....leke sammen og tar vare på hverandre på skolen osv ;) For ikke å snakke om stor stas når det er ferie!

Eldste her var 23 måneder da nr. 2 kom. Nå kommer nr. 3. Det er da 4,5 år fra eldste til yngste. Så de blir ganske tette, men vi er klare til å brette opp arma og kose oss med 3, selv om vi vet det blir mye jobb.