Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Gleden er stor,men må vel innrømme at redselen også er til stede! :/
Kommer den til å gi seg etterhvert?Redselen altså.. For dere med erfaringer på dette punktet.
Gratulerer og velkommen
de første ukene har jeg altid vært nervøs for vært do besøk, men slapper av mer og mer etterhvert
Har mistet en gang før, og tenkte da at dette barnet var ikke levedyktig, og det beste var at kroppen ordnet opp i det selv, og kom oss videre, og fikk ei herlig jente i 2011
Av egne erfaringer så mistet jeg mellom uke 5 og 6 ( når hjertet dannes ). Om du ikke har mistet før så hadde jeg ikke villet bekymret meg så mye ang det å miste. Fokuser heller på at dere har blitt gravide
Gratulerer så masse Ja her tør jeg ikke slippe løs jubelen, har mistet før. Jeg kommer nok ikke til å skjønne at det er en liten en der før jeg kommer så langt at jeg får se på ultralyd...
Gratulerer så mye Jeg er slik selv, bekymrer meg veldig om dagen. spesielt siden jeg har hatt en SA tidligere. Derfor er jeg litt forsiktig denne gangen med alt sammen.. tror det blir litt mer virkelig så fort jeg har vært hos lege/jordmor og evt ultralyd
Ja,de murringene og venting på mensen kjenner jeg igjen også Også flyr jeg jo sååå mye på do da
Snart 6 uker på vei,og er bare å tenke positive tanker
Er første graviditeten min,og veldig spennende.. Men hadde konisering rett før jeg ble gravid,og man skal vel helst vente litt før man blir det etter en konisering.. OG har lavt stoffskifte! Men fastlegen har jeg allerede hatt en time hos (tilbake om 2 uker) og skulle få henvisning til gyno! Så da blir jeg fulgt opp hvertfall
Kjenner også uroen, og er veldig forberedt på å miste (siden jeg har mistet flere ganger tidligere). Kjenner mensmurringene og stikninger (nok bare ligamentsmerter).
Må vel også ordne meg time hos fastlegen, da jeg ganske nettopp er begynt på Levaxin (hadde høyt stoffskifte og ble operert for ca 2 mnd siden), så må vel følges litt ekstra nøye med det.
Nervøsiteten blir egentlig mildrere etterhvert som dagene og ukene går
Var hos fastlegen på fredag og tok tester da,så får vel beskjed i morgen eller noe om jeg skal fortsette eller slutte på levaxin.. Veit man blir fulgt opp ekstra om man har stoffskifte problemer.. Syns legen snakket om blodprøver mellom hver 3. og 5. uke..