Da flytter jeg inn til dere:-))

trollfrøkna

Forelsket i forumet
Hei.

Jeg er 30 år, er samboer og fra Akershus.

Jeg har ei datter på 11 år, og ei datter på 8 mnd.
Jeg har hatt mange koselige stunder på marsforumet, og follojentene gikk også ukentlig
på cafe siste mnd eller to av svangerskapet. Jeg var med noen ganger. Senere dabbet det av da alle, og ikke minst jeg, ble opptatt av bebisene sine.Frøken trenger-å-sove-men -får-det-ikke-alltid-til krever sitt. 
Jeg hadde en spontanabort i august så siden det har vi prøvd å bli gravide igjen til det nå endelig lyktes. Er nå 4+2. Måtte lykken vare.

gratulerer med spire :D velkommen hit :D

Gratulere me spire :) Å velkommen inn hit :D

Gratulerer og velkommen hit!
Veldig koselig å møtes på cafe ja! Det gjorde vi i forrige forum jeg var med i å, så håper vi kanskje gjør det etterhvert her også :)

Gratulerer og velkommen!!! Jeg er også fra akershus, bor i enebakk. Selv har jeg en gutt på 6 mnd. Spent på hvor slitsomt dette blir :P:P

Gratulerer!!!
Og hei på deg! emoticon

så spennende at det er flere. Kanskje vi kan treffes etterhvert? jeg er også spent på hvordan dette kommer til å bli.håper de vil sove til noenlunde samme tider for å si det slik.

Velkommen skal du være! ;)

Og ikke minst, Hipp, hipp, hurra -gratulerer så mye til deg 

gratulerer :)

Heia!
Synes det er SÅ kult at "vi" er gravide omtrent samtidig Trollfrøkna!
Jeg lurer på om jeg skal henge litt her med dere, selv om vår termin er 31. juli. Er kanskje hyggelig å være i samme terminklubb som "svigersøster"? :)

Velkommen trollfrøkna. :)

Gratulerer!

Back
Topp