Da flytter jeg inn hit :D

Sjanetti

Gift med forumet
VIP
Endelig kan jeg flytte over til ett terminforum (igjen) håper bare at jeg får bli her denne gang :)

Hadde en exu i februar, og måtte fjerne høyre eggleder noe som gjorde at det ble veldig vanskelig å bli gravid igjen! men nå har vi prøvt IVF og ser ut som det klaffet på første forsøk :D
Måtte spirene klore seg fast til Mai på alle sammen her inne ;)

Velkommen hit, og måtte alle spirene her inne klore seg fast til termin! :D

Sendt fra app'en :)

Sniker litt! Gratulerer så mye med spire i magen Sjanetti :D Håper spiren sitter helt ut denne gangen :)

Gratulerer og velkommen inn! Så morsomt å se at vi blir flere og flere her inne!

Krysser fingrene for deg denne gangen :-)

Endelig kan jeg flytte over til ett terminforum (igjen) håper bare at jeg får bli her denne gang :)

Hadde en exu i februar, og måtte fjerne høyre eggleder noe som gjorde at det ble veldig vanskelig å bli gravid igjen! men nå har vi prøvt IVF og ser ut som det klaffet på første forsøk :D
Måtte spirene klore seg fast til Mai på alle sammen her inne ;)

Hei, Sjanetti!
Så godt at du kom deg over til et terminforum igjen! :D :D
Gratulerer så mye!

Gratulerer! Og her skal du bli!

Gratulerer så masse:)

Tusen takk søta :) hvordan går det med deg ??

Appen <3
Det går greit med meg :) Har kommet til uke 26, tiden flyr :D Men har et bekken som krangler en del, så merker at dagene på jobb er veldig slitsomme. Hvordan er din form til nå, merker du noen tegn til spiren? ;)

Det går greit med meg :) Har kommet til uke 26, tiden flyr :D Men har et bekken som krangler en del, så merker at dagene på jobb er veldig slitsomme. Hvordan er din form til nå, merker du noen tegn til spiren? ;)

Herrefre så tiden flyr ja :) Jeg kjenner lite til at det er noe spire der inni, har kun ømme bryster til nå :)

Men regner med at symptomene kommer nok :) Masse lykke til videre i svangerskapet du, håper bekkenet slutter å krangle så med deg :)

Herrefre så tiden flyr ja :) Jeg kjenner lite til at det er noe spire der inni, har kun ømme bryster til nå :)

Men regner med at symptomene kommer nok :) Masse lykke til videre i svangerskapet du, håper bekkenet slutter å krangle så med deg :)
Symptomene kommer nok ja ;) Kvalmen kom for fullt her i uke 7, håper du slipper unna for mye plager ;) Tusen takk :) Lykke til videre for deg og :D

Sniker litt jeg også, og gratulerer så mye med en spire :)

*Sniker også* Jeg ble så glad når jeg så at det endelig har klaffet for deg igjen :D Gratulerer så masse! Krysser alt ♥

Hei så gøy å se deg her inne <3 et kjent nick, nå ble jeg glad. Håper jeg får følge deg hele veien :)

Back
Topp