Da flytter jeg inn her

• Trådstarter Trådstarter Masuma
  • Opprettet Opprettet
Da flytter jeg inn her, etter å ha blitt satt tilbake 1 mnd [emoji4][emoji4] fra desember til januar [emoji16]
Satt tilbake en hel mnd? Eller vippet du fra desember til januar?
Du er velkommen :)

Velkommen :) Oj, det var et stort sprang! En hel måned!

Nei, en hel mnd[emoji4]

Whaaat! Det har jeg ikke hørt om før! Hva er det i forhold til? I forhold til positiv test? I forhold til tidligere ul? I forhold til siste mens ( kan du ha hatt el og befruktet egg senere enn du har trodd ganske enkelt?)
Det er mildt sagt uvanlig å bli satt tilbake så mye! En bekjent av meg ble satt tilbake 3 uker en gang og hun blånektet pga at hun hadde rimelig god kontroll på syklusen sin. Sykehuset sto på sitt og ut kom en MEGET overtidig baby! Da beklaget de seg veldig.

Dette er bakgrunnen til mine spørsmål.
Håper virkelig de vet hva de holder på med når de setter deg tilbake så mye!

Får du ekstra kontroller med tanke på at de har satt deg tilbake såpass?

Velkommen skal du nå uansett være :happy:

Velkommen, velkommen! :)

Like spent som de andre her på hva forklaringen kan være, ja... :P

Velkommen hit! :)
Utrolig å bli satt tilbake så mye ja, håper du får ekstra ul osv så de er sikre.

Velkommen! :) Lurer og på grunnen :). Har en venninne som og ble satt tilbake en måned, hun hadde veldig uregelmessig mens.

Velkommen hit. Jeg ble også satt tilbake en hel måned med første. Legen jeg hadde første kontroll hos trodde ikke på meg når jeg sa jeg hadde veldig ustabil syklus, alt fra en måned til tre måneder...Var ingen overraskelse for meg for jeg nektet å tro at jeg var kommet så langt som han mente med det urgamle snurrehjulet sitt.

Nei, en hel mnd[emoji4]
Terminen med førstemannn ble flyttet 10 dager. Han kom 16 dager på overtid- liten, korte negler og ingen tein på å ligget for lenge i magen. Dette er 18 år siden:)
Dårlig ul og jeg hadde ikke kontroll på syklus.
Lykke til videre!

Back
Topp