Da flytter jeg inn her :)

LykkeligPrøver

Forelsket i forumet
Etter sterkere og sterkere streker tørr jeg endelig å flytte inn her :)
Har 4 nydelige jenter fra før, født:
04.11.09
08.08.11
08.08.12 og
07.01.14
Termin blir ca 02.08.15 med spireliten <3
 
Gratulerer så mykje! Kjekt at du enda opp her :) Ojoj, nr 5 faktisk, og så tette! Det er jo heilt fantastisk :) kjekt for dei å vekse opp saman så nært i alder og alt. Kanskje det er veslebroren som kjem no? ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Wow, superwoman:) Gratulerer!Ikke ofte en "treffer på" noen som har nr 5 på vei:) Gøy! Vil tro du kommer til å få høre "Jasså, er det gutten dere prøver på nå da" opptil flere ganger i sv.skapet...:p


Gullskatt juli12:)
 
Gratulerer så mykje! Kjekt at du enda opp her :) Ojoj, nr 5 faktisk, og så tette! Det er jo heilt fantastisk :) kjekt for dei å vekse opp saman så nært i alder og alt. Kanskje det er veslebroren som kjem no? ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Takk :) Hehe, satser egentlig på en jente til, men gjør jo såklart ikke noe om det kommer en gutt. Syns litt synd på han da :p
5 tette blir det ja, greit å bli ferdig i en fei :p Vi gleder oss masse :)
 
Wow, superwoman:) Gratulerer!Ikke ofte en "treffer på" noen som har nr 5 på vei:) Gøy! Vil tro du kommer til å få høre "Jasså, er det gutten dere prøver på nå da" opptil flere ganger i sv.skapet...:p


Gullskatt juli12:)

Takk :)
Nei er vel ikke overflod av oss som har/vil ha mer enn 3-4 barn, opplever allerede mange dømmende blikk og mer blir det nok når nr 5 kommer :)
Regner med å få høre om gutt flere ganger ja, vi satser på en jente til vi ;)
 
Så gøy at vi begge endte her! Å har termin samme dag! <3 :D
 
Så gøy at vi begge endte her! Å har termin samme dag! <3 :D

Ja, utrolig koselig :) og jeg som trodde jeg var gal da symptomene kom allerede 3 dpo :p
 
Haha! Samme her! :p hvordan er formen for tiden? Har du noen symptomer nå da? :)

Ja vi snakket vel om det på ikm uke 47 :)
Formen er litt opp og ned, blir veldig uvel når jeg er sulten, noe jeg forøvrig er heeeele tiden. Ellers er nipplene ømme, stikker i livmoren, magen rumler fælt, myyye luft i magen, luktesansen er fæl og trettheten kommer sigende.
Du da?
 
Ja vi snakket vel om det på ikm uke 47 :)
Formen er litt opp og ned, blir veldig uvel når jeg er sulten, noe jeg forøvrig er heeeele tiden. Ellers er nipplene ømme, stikker i livmoren, magen rumler fælt, myyye luft i magen, luktesansen er fæl og trettheten kommer sigende.
Du da?
Ja, det gjorde vi! :D
Veldig opp og ned her også! Blir veldig sliten på slutten av arbeidsdagen, spesielt i korsryggen! Ellers så kjenner jeg mye strekking i livmoren, trøtt å veldig god luktesans til tider! :p å veldig oppblåst! Vanskelig å kneppe igjen buksa! :p hehe!
 
Ja, det gjorde vi! :D
Veldig opp og ned her også! Blir veldig sliten på slutten av arbeidsdagen, spesielt i korsryggen! Ellers så kjenner jeg mye strekking i livmoren, trøtt å veldig god luktesans til tider! :p å veldig oppblåst! Vanskelig å kneppe igjen buksa! :p hehe!

Ligger ganske likt på symptomer fortsatt da ;)
 
Oj gratulerer med nr fem på vei! Blir koselig for babyen å komme inn i en stor søskenflokk! :D
 
Back
Topp