Da flytter jeg inn her ! :)

Evita

Elsker forumet
Etter 2 positive rfsu i helgen og disse 2 testene nå nettopp er det vel ingen tvil lenger :)
Har prøv i snart 2 år på nr 3, så dette var stas! :D
Foreløpig termin er 1.august :)
Håper vi blir mange her inne etterhvert :)
 

Vedlegg

  • 1416222581105.jpg
    1416222581105.jpg
    29,5 KB · Visninger: 88
Eg trur eg og endar her, har termin 31.juli eller 1.august, alt etter korleis ein regnar det etter icsi. Vi har også prøvd lenge, 2,5 år :) Nr 2 her, så dette blir veldig stas. Håper vi blir her i ni mnd Evita! Kor gamle er dine andre to?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hei! Så kjekt at du kommer hit også Iselilja :)
Ja vi får håpe det :)
Har 2 gutter fra før på 5 og 12 :) og hvor gammel er din?
 
Vi har ei jente på 6 år frå før :) ho har masa nokre år om å bli storesyster no, og vi har jo ikkje fått det til..så det blir utrulig kjekt når vi kan fortelle det til ho <3


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Det blir nok stas ja tenker jeg :) Gleder meg til å se reaksjonen på gutta krutt når vi forteller "hemmeligheten" til dem :)
Når har du tenkt å fortelle barn, familie og venner den gledelige nyheten?
Er litt usikker denne gangen. Har mistet noen ganger så vet liksom ikke helt om jeg vil fortelle det så tidlig eller om det kan være lurt at noen vet i tilfelle det går galt :/
 
Her kjem vi nok næraste familie til å få vite det etter tidlig ul i veke 6-7 (obligatorisk ved assistert befruktning). Foreldra og søskena våre veit at vi har vore gjennom forsøk, men dei har fått beskjed om å ikkje spørre etter resultat før dei får vite det frå oss :)

Jenta vår (og dermed resten av verda ;) ) får vite det etter fylte 12 veker.

Så trist å høyre at du har mista fleire gongar, då skjønar eg godt dersom du vil vente ja.. Det er jo ikkje alle ein vil dele kvar nedtur med, men nokre er det jo naturlig at ein seier det til uansett? Kryssar fingrar og tær for at det går bra denne gongen!
 
Gratulerer så mye med augustspirer, alle sammen =)
 
Back
Topp