Da flytter jeg inn her :D

:D takk jenter!! Jeg føler jeg flytta inn litt tidlig med svak test.. Men har hatt på følelsen at jeg hører til her lenge ;)
 
Gratulerer! Hvis du hadde siste mens 1 april, og har 28 dagers syklus, å har du termin 8 januar- det samme som meg;-)
 
Gratulerer! Hvis du hadde siste mens 1 april, og har 28 dagers syklus, å har du termin 8 januar- det samme som meg;-)
Jo, men sååå ble el forskøvet.. Skulle jo hatt mensen 1 mai.. Men så fikk jeg jo pos el test 28 april.. Og ikm 13 mai.. Så jeg er 10 dpo idag da, etter el test 28 april.. Aner ikke åssen jeg regner det da ..?
 
Det regnes vel fra siste gang man hadde mens uansett tror jeg...
 
Gratulerer og velkommen inn:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det regnes vel fra siste gang man hadde mens uansett tror jeg...

Selv om man ikke har helt regelmessig syklus? Min har som oftest vært på 28 dager, men noen innimellom på 30-31 dager...da kan vel ikke legen gå utfra sist mens?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Selv om man ikke har helt regelmessig syklus? Min har som oftest vært på 28 dager, men noen innimellom på 30-31 dager...da kan vel ikke legen gå utfra sist mens?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Har hørt at jordmødrene alltid går ut ifra 28 dagers syklusser. Det har med at de bruker ett eller annet "hjul" når de skal fastsette termin. Hvis du skjønner? Husker bare ikke hva det heter...
 
Leger og jordmødrene bruker ett hjul og da går de ut i fra 28 dagers syklus. For min del blir det feil for hadde eggløsning på dag 21 el no. Så jeg regner fra eggløsning. Men er jo terminen fra oul som kommer de går ut i fra senere.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Så legen kommer te å gi meg termin 8 januar selvom den burde vært 21 jan regnet fra el??
 
Frem til du har vært på oul gjør han nok det ja...
Jaja jeg må ha ul annahver uke fra uke 15 eller no så de finner vel ut av det tidsnok .. sist svangerskap var helt normalt og nå er det plutselig risiko fordi jeg er revmatiker.. makan ..
 
Jaja jeg må ha ul annahver uke fra uke 15 eller no så de finner vel ut av det tidsnok .. sist svangerskap var helt normalt og nå er det plutselig risiko fordi jeg er revmatiker.. makan ..
Er det risikosvangerskap om man har en reumatisk sykdom alså?
 
Er det risikosvangerskap om man har en reumatisk sykdom alså?
Kommer sikker ann på hvilken altså, men jeg har fått streng beskjed om å kontakte gyn/revmatolog/jordmord og lege asap når testen er positiv .. Skal følges opp av alle ..
 
Grattis!!!!! Så moro at det klaffa, hvor mange pp ble det til slutt?
 
Back
Topp