Da flytter jeg inn her :D

Silckely

Elsker forumet
Januarhula 2014
Endelig !! Tok denne ImageUploadedByBV Forum1368077472.566158.jpg idag morres og kan endelig flytte inn til dere :D dette blir så gøy ! - jeg sliter med å regne ut termin :/ - siste mens 1 april.. Men fikk pos el test 27 april rett før ikm 1 mai.. Legen regner vel fra siste mens??
 
Gratulerer så mye! Jeg hadde regnet fra eggløsning jeg. Det gjør jeg. Men legen tror jeg regner fra mens. Men kommer til og følge det jeg har regnet ut frem til oul.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Der var du jo... Gratulerer så mye og velkommen til januar :)
 
Endelig !! Tok denne Vis vedlegget 14205 idag morres og kan endelig flytte inn til dere :D dette blir så gøy ! - jeg sliter med å regne ut termin :/ - siste mens 1 april.. Men fikk pos el test 27 april rett før ikm 1 mai.. Legen regner vel fra siste mens??

Gratulerer så mye!!!
 
Endelig !! Tok denne Vis vedlegget 14205 idag morres og kan endelig flytte inn til dere :D dette blir så gøy ! - jeg sliter med å regne ut termin :/ - siste mens 1 april.. Men fikk pos el test 27 april rett før ikm 1 mai.. Legen regner vel fra siste mens??
Har du testa og fått negativ før du fikk positiv?
 
Har du testa og fått negativ før du fikk positiv?
Nei , jeg fikk svaaaak nesten usyyyyyyynlig positiv på tirsdag.. også var doc morris svak igår, og idag var doc morris forholdsvis normal og den til cb ganske svak men tydelig ..
 
Nei , jeg fikk svaaaak nesten usyyyyyyynlig positiv på tirsdag.. også var doc morris svak igår, og idag var doc morris forholdsvis normal og den til cb ganske svak men tydelig ..
Okey. Grunnen jeg spør er at jeg tester bare negativt. Jeg hadde sist mens 12 april. Så håper det ennå er håp for meg :)
 
Okey. Grunnen jeg spør er at jeg tester bare negativt. Jeg hadde sist mens 12 april. Så håper det ennå er håp for meg :)
Så lenge mensen ikke har kommet er det håp, men de fleste tester positivt dagen før / samme dag som man skulle fått mensen =) idag er det 4 dager til jeg skal ha mensen ,.
 
Okey. Grunnen jeg spør er at jeg tester bare negativt. Jeg hadde sist mens 12 april. Så håper det ennå er håp for meg :)

Jeg sniker bare litt her. Hadde også siste mens 12.April og egg-løsnings testen viste positiv 28.April

Hadde et håp om og komme inn her, men jeg også har bare testet negativt. HÅPER den er positiv på søndag, :)
 
Jeg sniker bare litt her. Hadde også siste mens 12.April og egg-løsnings testen viste positiv 28.April

Hadde et håp om og komme inn her, men jeg også har bare testet negativt. HÅPER den er positiv på søndag, :)
Jeg hadde siste mens 1 april , og fikk ikke pos el test før 28 april jeg heller.. =)
 
Gratulerer så mye!!!!!!!! :dance011 :happy093
 
Back
Topp