Da fikk gutten min hull i øret (bilde)

Sommerfugl79

Elsker forumet
Da har lille gullet mitt blitt den stolte eier av hull i det ene øret sitt. Han ER SÅ STOLT!!!
Ikke gråt han , bare fikk litt sutre geip. Så da var det gjort.
Vi skulle egentlig gjøre det i piercing studio, men der var det 16 års grense, så da ble det hos frisøren.

hvor gammel er han ? sønnen in maste og maste - men jeg sa kanskje når du blir større, nå vil han ikke ha lengre da. syns det var stilig m bling bling.

Annicken skrev:
hvor gammel er han ? sønnen in maste og maste - men jeg sa kanskje når du blir større, nå vil han ikke ha lengre da. syns det var stilig m bling bling.

Han har mast om det i ett halvt års tid nå. Jeg har vært litt i tvil, men klarte ikke å stå i mot lenger. Jeg har vist han litt videoer på youtube av barn som får hull i ørene, hvordan de gjør det og sånn. At noen synes det gjør vondt og andre ikke. Han har stått på sitt, så til slutt sa jeg ok (med samtykke fra pappan selvsagt). Han ville egentlig ha hull i begge da (hehe), men vi møttes på halvveien:)
han blir 5 år om 1 mnd.

Fiiiiiin :)

Så kul han bleiKan tenke meg han er stolt etter å ha ønsket seg dette en "hel evighet"

Tøffing

Jegogde2guttamine skrev:
Skjønn gutt, men jeg liker ikke hull i ørene på gutter som er så små.

Jeg liker ikke på barn som er så små...

Men fin ble han uansett :)

Nova85 skrev:

Jegogde2guttamine skrev:
Skjønn gutt, men jeg liker ikke hull i ørene på gutter som er så små.

Jeg liker ikke på barn som er så små...

Men fin ble han uansett :)

Hver sin smak:):)
synes det er litt tidlig selv, men what to do ;) Synes han ble kjempe tøff jeg og han er sinnsykt stolt:):)
det viktigste er at han er fornøyd:)

suns d e tøft eg :)
fin ann e :)

Back
Topp