Da får jeg takke pent for meg!

Anili

Forelsket i forumet
Der kom endelig blødningen, og aborten er definitivt et faktum. Har jo visst i mange dager at det ikke gikk veien (lav stigning HCG, ingen embryo på UL) så nå er det egentlig bare en lettelse at det skal få en avslutning:)

Tusen takk for all støtten jeg har fått her inne, selv om jeg ikke kjenner noen av dere "på ordentlig" har det betydd mer enn dere aner i en periode jeg har følt meg veldig alene og usikker...

Masse masse lykke til alle junidamer, håper dere alle får kjempefine svangerskap og garantert nydelige bebiser i juni;) Så kommer jeg forhåpentligvis sterkere tilbake senere i en annen termingruppe:p

Det var trist.. Lykke til videre

Trist å høre, men samtidig godt at du slapp å vente lengre.
Lykke til videre, krysser fingrene for at det ikke tar så lang tid før positiv test igjen :)

Ai.. Så trist!!!! :( krysser fingrene for at en ny spire sitter fort!! <3 lykke til!!

Det var trist, men kanskje en lettelse at det gikk av selv også.

Jeg ble gravid første pp igjen, kanskje det går fort for deg også :) Krysser fingrene for det! Lykke til <3

Så trist :(

Men du har jo egentlig ventet på det en stund, så det var jo bra at det kom ut av seg selv når det først skulle skje

Masse lykke til i neste PP ♡♡ Håper at du blir fort gravid igjen♡♡

Trist!! :( Lykke til videre! Håper det klaffer snart! :)

Lykke til videre!

Det var synd. Lykke til med videre prøving. :-)

Back
Topp