Da får Eira en lille.......

Linni puse gal

Elsker forumet
Jeg har lovet å fortelle hvordan det gikk på UL idag... UL termin er satt til 03 mai
og Eira får en LILLE SØSTER

Vi gleder oss no utrolig og det er litt greit at det ble jente siden jeg har så syyykt med jenteklær [8D]
Hu va utrolig aktiv, fektet hele tiden med armer og ben... Ellers så lå hun for det meste med hendene fremfor øynene[:)]
Men fikk mange flotte bilde, alt ser strålende ut..

Hils på lille Aylinn (som hun skal hete)

Så moro!!! Koselig å høre!! Da blir det tuppen og lillemor.. [;)]5 mnd igjen, da!! Og formen og alt ellers er bra..?

Gratulerer så mye med ei lita Aylinn!
Kjempe fint navn forresten[:D]

Litt rørt her jeg sitter*snuffs*[:)][:D]

[:D]takker, jo formen er bra.. spyr når jeg står opp [X(]
og bortsett ifra noe smerter i arsen så jeg sier [:D] (rompa) eller rettere sakt ifra rumpa nedover bak låret på høyreside...
meeennnnnn det er ikke så gali [;)].... Eira er jo så snill og blid hele tiden så hun er ikke no problem....
Bortsett ifra at aktivitets nivået har gått opp noen, æææ mange hakk [:D]...
Men graviditeten går sykt fort nå pga jeg har Eira så det synes jeg er bra.

Å så morro!
Og så flott bilde[:D]
Og det var ett nydelig navn på lille jenta

Begynt å kjenne noe liv, da..? Og har magen begynt å komme..? Blir spennende å følge med deg fremover her!! Er du innpå "termin i mai" også..? Om du får deg sladrevenn, må du i allefall be den om å sladre inn til oss også!! [;)] (selv om det er ei stund til enda, da..) Og så må du bare legge ut magebilder her om du har lyst, slik at vi andre kan mimre litt om hvordan det var.. [;)]

ORIGINAL: helenen

Gratulerer så mye, kjekt med en to tette jenter da. De blir nok gode venninner [:D]

[:)]

Kor koslig!! [:D] 

Ååå, så koselig! Kjempefint navn, og det var gøy å se bildet av den lille prinsessa i magen. [:)]

ORIGINAL: Misin

Ååå, så koselig! Kjempefint navn, og det var gøy å se bildet av den lille prinsessa i magen. [:)]

sign. [;)]

ORIGINAL: Antonie_

Gratulerer så mye med ei lita Aylinn!
Kjempe fint navn forresten[:D]

Litt rørt her jeg sitter*snuffs*[:)][:D]

Signerer...[:D]

Wuhuuuuu..[:D]
Grattis med enda ej prinsesse..[:)][:)][:)]

ORIGINAL: barehege

Så moro!!! Koselig å høre!! Da blir det tuppen og lillemor.. [;)]5 mnd igjen, da!! Og formen og alt ellers er bra..?

Jeg har kjent liv, men ikke så mye.. Fikke beskjed idag at jeg har foroverliggende morkake så det er god forklaring på at jeg ikke har kjent så veldig mye enda... mage [8|]JA har fått stor mage mener nå jeg... Var noe redd for at det skulle være 2 der inne [:)]... Har ikke vært så mye inne på term mai... men uansett så har jeg blondetiger CHICK [;)] som nok kan holde oppdatert når den tid kommer... Magebilde jo selvfølgelig meeeeen tror vi venter litt til med det [8|][:D]

ORIGINAL: barehege

Begynt å kjenne noe liv, da..? Og har magen begynt å komme..? Blir spennende å følge med deg fremover her!! Er du innpå "termin i mai" også..? Om du får deg sladrevenn, må du i allefall be den om å sladre inn til oss også!! [;)] (selv om det er ei stund til enda, da..) Og så må du bare legge ut magebilder her om du har lyst, slik at vi andre kan mimre litt om hvordan det var.. [;)]

ORIGINAL: Jeanette73

Å så morro!
Og så flott bilde[:D]
Og det var ett nydelig navn på lille jenta

[:D]

Gratulerer med enda ei  jente[:D] Så kooos[:)]

ORIGINAL: LilleMag

Å guud så kooooos!!! Blir jo helt misunnelig.. Tenk, du er jo halvveis på vei jo!! GRATULERER så mye med lille Aylinn, nydelig navn!

Signerer![:)] Kjempeflott bilde forresten![:D] 

Gratulerer med en nydelig liten Aylinn i magen! Godt å høre at alt stod bra til [:)].

Back
Topp