Da et navnet på plass

Linnea Madelen :D Kjempefint!!! Gratulerer!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Veldig fint og koselig navn :) Klinger veldig bra :)Her blir det mest sansynligvis Ada og Felix :) Vi har fremdeles favoritter nr 2 også: Olivia og William.Jeg ønsker mellomnavn for å ha muligheten til å oppkalle etter min pappa, og hans pappa, og hans pappa... osv. Så da blir det i så fall Felix David (David med britisk uttale) og Ada Olivia.

Var ett fint navn :) Her har jeg ett navn i boks og har hatt det siden guttungen ble født, er desverre bare til feil kjønn:P

Fint navn, er blitt litt poppis i det siste :-) Ei jente i klassen til eldste dattera mi heter Linnea, ho er 17 nå...har svensk far, er navnet egentlig svensk?
Jeg liker Linnea, men kjenner for mange som heter det eller har brukt det på barna sine :-) Greit at du har det klart da. Det har vi også :-)

Kjempefint:-)
Her har vi hvertfall landet på et navn som vi begge liker, så da gjenstår det å se om hun passer til det når hun er kommet til verden♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Lillegutt har hatt navnet sitt siden vi fikk vite at det var en gutt (selv om jeg faktisk har vært helt sikkerhet på at jeg har hatt et lite guttefrø i magen hele tiden :D) Så han MÅ rett og slett passe til navnet sitt når han kommer ut, siden både vi, familie og venner kaller han ved det navnet:)

Sent from my iPad using BV Forum

Så fiiiint :)

Her har vi hatt navnet klart allerede før vi ble gravide, her blir det Benjamin :) alltid hatt en forkjærlighet til det navnet, å vi kjenner ingen som heter det heller så da passer det fint :)

Lillegutt <3

Gratulerer med navnevalget! :D

Fint navn! Her har vi ikke engang blitt enige om etternavnet! Begge vil ha sitt navn til sist! Vi må nok trekke lodd! :p

gratulerer med navnevalgdet!
jeg har tre alternativer å velge mellom. så får vi se hva hun passer til når hun kommer :)

Back
Topp