Da er.......

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Alle tre forkjøla. Ikke morsomt. Hu hoster, nyser, kaldsvetter og vil ikke sove. Mannen min er skikkelig tett i nesa. Jeg har vondt i halsen og kroppen. Men ingen har feber. Slitsomt at alle er syke samtidig. Spesielt når en har vondt i kroppen og må styre med en syk baby alene før gubben kommer hjem fra jobb. Var ikke syk hele graviditeten så skikkelig kjedelig at det kom nå. Det verste er at det er hu som har smittet oss. Håper inderlig at det går over snart.

Uff, ikke moro. God bedring til dere :)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Så utrolig kjedelig!:( Jeg syns dagene er slitsomme nok når alle 3 er friske! God bedring! <3

Uff, ikke noe kjekt! Her i huset har alle vært syke. Vesla har vært tett og hostet lenge.. Ikke hatt feber, men det sitter skikkelig i. Blir ekstra tett etter amming. Masse god bedring i huset!

God bedring !:)

Tusen takk. Hu sov ikke på dagen i hele går. Men sov godt ved siden av meg i natt. Når vi la oss hadde hu lav temperatur. Ble lit bekymret. Så lå våken litt før jeg sjekket igjen, da hadde det gått opp en halv grad så jeg kunne sove også. I dag er hu normal på det området igjen. Men hu hoster og nyser fælt.

Back
Topp