Da er ..

TereseS

Gift med forumet
...fødebagen nesten klar, og jammen fikk jeg rydda i klesskapet i samme slengen:P

nå mangler det evt, snacks, drikke, lader osv, men det blir ikke pakket før vi skal dra på sykehuset ;)

er det mange som har pakket her enda eller?

Godt å være ferdig med det syns jeg ;)

Har endelig skrive pakkeliste :) Får henge den på kjøleskapet siden det alltid er sambo som må ordne det etter jeg har født.. Dusj-sko og speilrefleks evt filmkamera er vel viktigst å få med seg TIL fødsel!!:)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Har endelig skrive pakkeliste :) Får henge den på kjøleskapet siden det alltid er sambo som må ordne det etter jeg har født.. Dusj-sko og speilrefleks evt filmkamera er vel viktigst å få med seg TIL fødsel!!:)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Kan banne på at jeg glemmer kamera eller noe sånt.. Sist så tok vi bilder under hele fødselen..

Har ikke pakket eller tenkt på de je heller :p men i utgangspunket har jeg jo en dato å forholde meg til(ks) så viss alt går etter planen så vet jeg jo når je skal på sykehuset :)

Jeg skal starte med pakkelisten ^^
Så skal jeg pakke om ikke veldig mange dagene ^^ Men først skal jeg flytte inn i leiligheten vår <3 :D
ikke lang tid nå :3
Merker faktisk at det går opp for meg at jeg faktisk skal bli mamma :P Helt uvirkelig <3

Jeg har pakket prinsessa sin bag, men ikke min :) Jeg bruker det meste av klær enda, så jeg har bare en liste liggende klar som jeg bare kan se på når det skjer :)

Back
Topp