da er....

Leverihåpet

Gift med forumet
Da har dagen kommet for blodprøve test....[&:]
Jeg har levert blodet mitt og det skal nå sendes... Får svar på fredag, men jeg tror løpet er kjørt denne gangen også...

Har ssåååååå ryggsmerter at jeg holder ikke ut lengre...
Klarer ikke gjøre noen ting og det bør jeg, for jeg skal reise i morgen og være vekke i 4 uker for å pleie helsen.
Jeg har litt å gjøre samt pakke...

Håper virkelig ikke TR kommer....

tvi tvi snuppa lykke til. håpe håpe

Krysser alt for deg nå vennen!!!

jeg krysser fingeren for at det er en liten i magen din som gjør dette. sterk du som ikke tar en hjemmetest, det hadde jeg ikke klart å la være

O
RIGINAL: hegemw

jeg krysser fingeren for at det er en liten i magen din som gjør dette. sterk du som ikke tar en hjemmetest, det hadde jeg ikke klart å la være

For å være ærlig så er det helt grusomt å vente til fredag.. Men da lever jeg i håpet liksom og trenger ikke tenke på nederlag enda...
Siden noen tester som jeg testet med var blank og det viste seg å være for tidlig å teste. Kjente da at jeg var lei meg for at testen ikke gav meg det resultatet jeg ville...
Så tror det er litt av grunnen til jeg ikke tester hjemme.. Redd for nederlag og vil helst ikke oppleve det nå hvis det blir ett nederlag...

skjønner godt at d e grusomt å vente, krysse virkelig alt e har for de nu altså..

d må bare gå for d dnnr gang..håpa å ber for deg!!

nå er det ikke for seint med hjemmetest, men skjønner godt at du vil vente altså..

sender deg en stooor klem.

ORIGINAL: småsmurf

Skjønner godt tankegangen, bedre å leve i håpet, enn å få bekreftet att det ikke går[:)]
Men det skal gå![:D]

[:)]

ORIGINAL: småsmurf

Skjønner godt tankegangen, bedre å leve i håpet, enn å få bekreftet att det ikke går[:)]
Men det skal gå![:D]

Så lenge tanta holder seg unna!!![:)]

ORIGINAL: Heffalompen.

siden det ikke er forsent med hjemme test nå hadde ikke jeg klart å vente i hvertfall,nederlaget kommer uansett om det er en blank test, men du nå skal det jo ikke være det da!!!! ikke glem å se for deg at du er gravid og at det liggeren liten spire der inne som graver seg lenger og lenger inn og da er det ikke så rart at man får litt rygg smerter[;)]

håper og tror for deg i hvertfall, men det er klart har du en negativ følelse så kan ikke jeg gjøre noe med den, det er du som kjenner din kropp best[:)]

krysser fingrene for at du får en positiv tilbakemld på fredag[:)]

Jeg skal kjøre laaaangt i dag i 12timer hvis ikke litt mere.
Skal være borte i 4 uker, men om jeg tok en test nå så ville jeg bare sitte og sippe og være lei meg i bilen igjennom hele turen.
Skal tross alt ha andre i bilen også så da er det best å være til selskap.
kommer den ikke til i morgen tidlig så tar jeg en da...[;)]

ORIGINAL: Hoppla

Så lenge tanta holder seg unna!!![:)]

Stemmer.. Da finnes det håp[:)]

kose deg masse borte på tur nå da, håper virkelig at spiren klorer seg hardt fast hos deg-...

ORIGINAL: IVFProver84

siden det ikke er forsent med hjemme test nå hadde ikke jeg klart å vente i hvertfall,nederlaget kommer uansett om det er en blank test, men du nå skal det jo ikke være det da!!!! ikke glem å se for deg at du er gravid og at det liggeren liten spire der inne som graver seg lenger og lenger inn og da er det ikke så rart at man får litt rygg smerter[;)]

håper og tror for deg i hvertfall, men det er klart har du en negativ følelse så kan ikke jeg gjøre noe med den, det er du som kjenner din kropp best[:)]

krysser fingrene for at du får en positiv tilbakemld på fredag[:)]

Jeg skal kjøre laaaangt i dag i 12timer hvis ikke litt mere.
Skal være borte i 4 uker, men om jeg tok en test nå så ville jeg bare sitte og sippe og være lei meg i bilen igjennom hele turen.
Skal tross alt ha andre i bilen også så da er det best å være til selskap.
kommer den ikke til i morgen tidlig så tar jeg en da...[;)]

åå ja det visste jeg ikke... ja da hadde ikke jeg turt å gjøre det heller
åå håper at tr ikke kommer for hun har å holde seg laaangt borte i 8 mndr nå [;)]

Det gjør ingenting...[:)][8D]
Så da får vi se hva som skjer til i morgen

ORIGINAL: siwro

kose deg masse borte på tur nå da, håper virkelig at spiren klorer seg hardt fast hos deg-...

Takk det er en reh. for lungene mine så det blir trenging, legebesøk, masse tester og prøver...
Masse div ting på 4uker...

uffda ingen koselig avslappingstur da med andre ord..uff hvor skal du da??håper di finner ut masse ting da og gjør deg frisk i en fei[:)]
ORIGINAL: IVFProver84

ORIGINAL: siwro

Takk det er en reh. for lungene mine så det blir trenging, legebesøk, masse tester og prøver...
Masse div ting på 4uker...

Back
Topp