• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Da er..

Snart 4 <3

Glad i forumet
Flybillettene til haugesund i boks [:D][:D]
Dennis og jeg skal fly til tanten min i haugesund 10.mai og kommer hjem 14.mai [:D][:D] Gleder meg sååå masse!

Vi tenkte å sende vognen i Spesialbagasje (kjører med sas [;)]) men hvordan er det å ha med bilsete og stellebag som håndbagasje trur dere? Må vel kunne gå det eller?

Så koselig da [:)] Har ikke peiling på det andre du spør om..hehe [8D]

Forresten kom vi på nett igjen sent i går kveld, så skal få J til å sette inn penger til deg i morgen en gang.. (han er på nattevakt). Oki?

Hvis bilstolen går ned i et sete, og det er ledige seter på flyet, kan du få det med deg (fikk i alle fall beskjed om at jeg kunne det med Norwegian, men jeg droppet det). Snakk med SAS først, jeg ville ikke ha møtt opp på flyplassen med bilstol, også måtte sende det med bagasjen. Hadde ikke villet bruke det etterpå [&:]

Stellebag går fint som håndbagasje. Fikk lov til å ha med vann i flaskene gjennom tollen også, ingen problemer.

Kos dere på tur [:D]

ORIGINAL: Minismurf

Forresten kom vi på nett igjen sent i går kveld, så skal få J til å sette inn penger til deg i morgen en gang.. (han er på nattevakt). Oki?

Jajaja bare gjør det når dere har tid. Drar til strømmen tirsdag eller onsdag og betaler sånn at jeg får gjørt det før vi drar [:D][:D]

ORIGINAL: mammanicken

Hvis bilstolen går ned i et sete, og det er ledige seter på flyet, kan du få det med deg (fikk i alle fall beskjed om at jeg kunne det med Norwegian, men jeg droppet det). Snakk med SAS først, jeg ville ikke ha møtt opp på flyplassen med bilstol, også måtte sende det med bagasjen. Hadde ikke villet bruke det etterpå [&:]

Stellebag går fint som håndbagasje. Fikk lov til å ha med vann i flaskene gjennom tollen også, ingen problemer.

Kos dere på tur [:D]

Takk takk [:D]
Ringer å hører på mandag, får jeg ikke ha det med så sender jeg det i en sånn solid pose de skryter av.
Har en til vognen også [:D][:D]

ORIGINAL: Annelise og Dennis

ORIGINAL: Minismurf

Jajaja bare gjør det når dere har tid. Drar til strømmen tirsdag eller onsdag og betaler sånn at jeg får gjørt det før vi drar [:D][:D]

Takk, søta  

Back
Topp