da er vognen på plass :D

LadyOnHeels

Elsker forumet
i dag har vi hentet opp baggen til vognen og gått ned sportsdelen siden nate har maclaren vogn han kan sitte i pluss jeg kjøpte et brukt buggyboard til halv pris så han kan bruke når jeg leverer i bhg. 

i tillegg er myyye rosa i maskinen nå så når det er tørket så tror ikke jeg at jeg vil klare å la vær å få det på plass i vognen og andre steder 

er såååå fødeklar nå!!   når "bloggen" er oppdatert så skal jeg gi beskjed så dere får se bilder ;) 

Så kjekt

Her har jeg vaskemaskinen gått i ett i en uke nå med ulike vask av barnetøy, kluter, bamser, utstyr etc. Veeeeldig klar jeg også nå kan du si

Så gøy! Jeg er også klar som et egg! Var å kjøpte ny dyne til sprinkelseng  i dag, hadde gitt bort den gamle samt at jeg var og bestilte nye batterier til baby callen, for det gikk visst an, så slapp jeg å kjøpte ny. :-)
Merker at det bare gjør vondere og vondere å gå (bekkenløsning) så jeg prøver å gjøre meg ferdig med handling og sånn nå. Masse nytt som står i poser og venter på å bli vasket, tror ikke jeg klarer å la være å re seng og sånn da nei! :-)

Back
Topp