Da er visst vognen kommet!!

Gratulerer. Slitan! Gleder meg til å ta i bruk vår fox i grey melange også [emoji6]
 
Gratulerer[emoji173]️ super fin vogn[emoji7] jeg står selv ofte og beundrer min bugaboo cameleon 3. Gleder meg masse til å bruke den[emoji1305][emoji172]
 
Jeg må nok sniktrille toåringen en tur imorgen altså[emoji85] tror ikke jeg klarer vente til lillegutt kommer(termin 23mai)[emoji28][emoji28][emoji28]

Hahaha, hadde jeg kunne trillet et barn hadde jeg gjort det selv[emoji12][emoji1305] Kos deg masse, ja du har termin en dag før meg du, vi får se når disse mageboeren kommer ut[emoji173]️[emoji1305]
 
Hahaha, hadde jeg kunne trillet et barn hadde jeg gjort det selv[emoji12][emoji1305] Kos deg masse, ja du har termin en dag før meg du, vi får se når disse mageboeren kommer ut[emoji173]️[emoji1305]

Jeg satser på før termin, men ikke 17mai[emoji85]
Jeg og sambo tenker veldig 19/5, men kan være vi blir litt påvirket av tidlig UL som sa 19/5[emoji6]
 
Jeg satser på før termin, men ikke 17mai[emoji85]
Jeg og sambo tenker veldig 19/5, men kan være vi blir litt påvirket av tidlig UL som sa 19/5

Morsomt å se da, min magefølelse har forandret seg så mange ganger. Jeg har trudd at jeg går over hele tiden, men nå tenker jeg tre datoer ene har jeg tenkt hele veien 25 mai, men tenker 21 mai eller 2 juni også. Så spennende å se[emoji1305][emoji173]️
 
Back
Topp